در حال بارگذاری ...
مراسم جشن بازیگر برگزار شد

تقدیر از بازیگران برتر تئاتر در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر

مراسم هشتمین جشن بازیگر شب گذشته با معرفی بازیگران برتر آثار نمایشی به روی صحنه رفته در سال 89 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در این مراسم هیات داوران بخش نهایی متشکل از گلاب آدینه، پرویز پور حسینی، آهو خردمند، بهرام عظیم پور و الهام پاوه نزاد نفرات برتر بازیگری را به ترتیب زیر اعلام کردند.

جایزه اول تا سوم بازیگری زن به ترتیب به پانته‌آ پناهی‌ها برای بازی در نمایش "شهر بدون آسمان"، نسیم ادبی برای بازی در نمایش "کسوف" و سیما تیرانداز برای بازی در نمایش "پری خوانی و عشق و سنگ" تعلق گرفت.

همچنین در بخش بازیگری مرد نیز مسعود دلخواه برای بازی در نمایش روال عادی، مرتضی اسماعیل‌باشی برای بازی در نمایش "مکبث" و سعید چنگیزیان برای بازی در نمایش "کالیگولا" توانستد مقام های اول تا سوم این بخش را از آن خود کنند.

همچنین در این بخش از صابر ابر برای بازی در نمایش "کالیگولا" نیز تقدیر شد.

اجرای پانتومیم، موسیقی و تقدیر از هنرمندان پیشکسوت تئاتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که اجرای آن را صدر الدین شجره عهده دار بود.

صدرالدین شجره در پایان این مراسم یادی از تعدادی دیگر از هنرمندان فقید تئاتر در سال گذشته کرد. در پایان این مراسم نیز هیئت داوران جشن بازیگر خانه تئاتر جایزه ویژه خود را به فاطمه نقوی برای سال‌ها بازی بر صحنه تئاتر اهدا کرد و جشن بازیگر خانه تئاتر با سرود "مرغ سحر" با صدای صدیق تعریف به کار خود پایان داد
گفتنی است، این مراسم با یادی از هنرمندان فقد تئاتر همچون سعید جم، گرشاسب کیانبخش، رضا خندان، محمد ورشوچی، مهین شهابی،‌ مهری ودادیان، رضا صفدری و جواد ذوالفقاری و ... شنبه 24 اردیبهشت‌ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به کار خود پایان داد.




نظرات کاربران