در حال بارگذاری ...
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

بودجه تئاتر امسال متفاوت است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بهتر شدن بودجه تئاتر امسال خبر داد و گفت: رئیس محترم جمهور نیز قول دادند که امسال در اختصاص بودجه فرهنگی جبران سال گذشته را کنند.

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تئاتر را هنری اصیل و مردمی توصیف کرد و گفت: تئاتر هنری اصیل و ماندگار است که همیشه در مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز تاثیرگذار بوده است.

حسینی با اشاره تاثیر هنر تئاتر در ساخت فرهنگ، امور و رفتار عموم مردم یادآور شد: هرچه محتوای آثار ارائه شده غنی تر باشد کارهای ارائه شده نیز فاخر و ماندگارتر خواهد بود، بنابراین مضمون تئاتر نیز باید به شکلی باشد که مورد نیاز جامعه بوده و افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با تاکید بر این موضوع که اجرای تئاتر نباید محدود به قشری از خواص جامعه باشد افزود: ما تاکید داریم که جمع بیشتری از مردم در طبقات مختلف، باید بتوانند از تاثیرات مثبت و ارزشمند هنر تئاتر بهره گیرند و به همین منظور اجرهای خیابانی تئاتر در راستای هرچه عمومی تر شدن این هنر ارزشمند و فرهنگ سازآغاز شده که خود می تواند گامی موثر برای عمومی تر شدن این هنر مردمی باشد.




نظرات کاربران