در حال بارگذاری ...
مدیر روابط عمومی و سایت مجموعه تئاتر شهر:

سایت جدید مجموعه تئاتر شهر در هفته نخست خرداد افتتاح می شود

وحید لک، در گفتگویی از رونمایی سایت جدید مجموعه تئاتر شهر خبر داد و گفت: نسخه جدید سایت به منظور اطلاع رسانی و خدمات هرچه بهتر با تغییراتی محسوس از هفته نخست خردادماه سال جاری با شراطی جدید و به روز در خدمت مخاطبان و مراجعه کننده گان محترم قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، وحید لک در خصوص تغییرات ایجاد شده افزود: از عمده تغییرات و ویژگی های جدید این سایت حرفه ای تئاتر که با همکاری و مشورت روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، از سوی گروه نرم افزاری انسان اعمال شده است می توان به ظاهر جدید و زیبا با کاربری آسان، امکان تعاملات فکری و مشورتی کاربران با مسوولین مجموعه تئاتر شهر و سایر مخاطبان، ایجاد فضاهای جدید بصری به منظور نمایش عکس، پوستر و ....اشاره کرد.

این خبر می افزاید، سایت خبری_هنری مجموعه تئاتر شهر در بخش فنی با سرپرستی محمد عمروآبادی در حال برنامه ریزی و اجرایی شدن است که مسوولیت حفظ و بروزرسانی آن را نیز نیما نوروزی بر عهده خواهد داشت.

علاقه مندان برای مراجعه با این سایت حرفه ای تئاتر می توانند به نشانی www.teatreshahr.com مراجعه فرمایند.

گفتنی است، برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر و شماره های 5- 88896793 و یا ایمیل pr@teatreshahr.com با ما در تماس باشید.




نظرات کاربران (5)