در حال بارگذاری ...

انتصابات جدید در مجموعه تئاتر شهر

معاون امور فنی ، مدیر ارتباطات و تبلیغات و مدیر روابط عمومی معرفی شدند.

رییس جدید مجموعه تئاتر شهر در احکام جداگانه ای معاون امور فنی ، مدیر ارتباطات و تبلیغات و مدیر روابط عمومی این مجموعه را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، در این احکام که توسط سید صادق موسوی صادر شده است هومن شیخ بشارتی به عنوان معاون امور فنی ، وحید لک به عنوان مدیر ارتباطات و تبلیغات و آرش عباسی به عنوان مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر منصوب شده اند.

در متن حکم موسوی خطاب به معاون جدید امور فنی تئاتر شهر آمده است:


جناب آقای هومن شیخ بشارتی

نظر به دانش ، تجربه ، مسوولیت پذیری و سوابق فنی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاون امور فنی مجموعه تئاتر شهر منصوب می شوید.

امید است با بهره گیری از توان و تجربه همکاران تلاشگر فنی مجموعه ، در ساماندهی هرچه بیشتر امور فنی و جلب رضایت بیشتر هنرمندان موفق و پیروز باشید.

همچنین در متن حکم مدیر مجموعه تئاتر شهر خطاب به مدیر ارتباطات و تبلیغات این مجموعه آمده است.

جناب آقای وحید لک

تلاش در عرصه فرهنگ و هنر علاوه بر شناخت و تعهد ، عزمی برای برنامه ریزی تاثیر گذار و توانایی برای نتیجه بخشی بهتر آن می خواهد.

لذا با توجه به تعهد و تجربه مدیریتی در حوزه ارتباطات و امور گسترده تبلیغاتی و چشم انداز روشن مجموعه تئاتر شهر، جنابعالی به عنوان مدیر ارتباطات و تبلیغات مجموعه تئاتر شهر منصوب می شوید.

برااساس این گزارش موسوی در حکم مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر هم آورده است:


جناب آقای آرش عباسی

برای مجموعه ای که مهم ترین رویدادهای تئاتری کشور در آن رخ می دهد وجود یک روابط عمومی قوی و کارآمد که با نگاهی واقع بینانه منعکس کننده فعالیت های مجموعه در افکار عمومی باشد ، لازم و ضروری به نظر می رسد.

لذا با توجه به سابقه رسانه ای جنابعالی و کسب تجربه در حوزه روابط عمومی و جایگاهی که به عنوان نمایشنامه نویس از آن برخوردارید ، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر منصوب می شوید.

امید است با توکل به پروردگار متعال و با بهره گیری از شناختی که از دو حوزه روابط عمومی و تئاتر دارید ضمن فراهم کردن محیطی آرام و کارآمد برای اهالی دلسوز رسانه ، بتوانید با هنرمندان نیز به تعامل شایسته برسید.




نظرات کاربران