در حال بارگذاری ...
اعلام برنامه تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر در هفته پایانی خرداد ماه

سه نمایش جدید به روی صحنه می روند

تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی به فعالیت خود ادامه می دهند که از این هفته سه اثر نمایشی جدید در تالارهای چهارسو ، قشقایی و سایه به روی صحنه خواهند رفت .
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر در تالار چهار سو بعد از پایان اجرای نمایش " خانمچه و مهتابی " به کارگردانی مسعود دلخواه نمایش " جیره بندی پر خروس برای سوگواری " نوشته وکار علی نرگس نژاد و بازی پانته آ پناهی ها ، صابر ابر و هانیه توسلی ساعت 20 به روی صحنه می رود .
در تالار سایه نیز بعد از پایان اجرای نمایش " شن " به کارگردانی کتایون حسین زاده نمایش " ماه زدگان " نوشته علی دنیوی ساروی به کارگردانی بهرام تشکر و بازی بهنام تشکر ، تینو صالحی و سام کبودوند از این هفته ساعت 18:30 اجرا می شود .
" بادها برای که می وزند" عنوان نمایش جدید دیگری نوشته و کار چیستا یثربی است که از این هفته ساعت 19:15 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت . حسین کشفی اصل و سوسن پرور بازیگران این اثر نمایشی هستند.
نمایش " سوکاریس " نوشته عباس عبدالله زاده و کارگردانی حمیدرضا فلاحی هم که از هفته گذشته اجرای خود را با بازی ملیحه کیا دربند سری ، امیر کربلایی زاده ، علیرضا ناصحی و ژاکلین آواره در کارگاه نمایش آغاز کرده بود ساعت 18 میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود .
نمایش های خیابانی " لحظه آخر" به کارگردانی نگین سرکانی "و" یک قوری حرف دم نکشیده " به کارگردانی نرگس خاک کار هم ساعتهای 19 و 19:30 اجرا خواهند شد.




نظرات کاربران (1)