در حال بارگذاری ...
...

برنامه این هفته تالارهای نمایشی اعلام شد

" می خواهم با میوسوو ملاقات کنم " نمایش جدید تالاراصلی

برنامه این هفته تالارهای نمایشی اعلام شد 

 " می خواهم با میوسوو ملاقات کنم " نمایش جدید تالاراصلی

تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهراین هفته در حالی به فعالیتهای خود ادامه می دهند که نمایش " می خواهم با میوسوو ملاقات کنم " از سه شنبه 31 خرداد ماه در تالار اصلی اجراهای خود را آغاز می کند.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، نمایش " می خواهم با میوسوو ملاقات کنم " عنوان اثر جدیدی به کارگردانی محمود عزیزی است که از تاریخ یاد شده ساعت 19:30 با مدت زمان 130دقیقه و قیمت بلیت 10 هزار تومان در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت .
مهوش افشار پناه ، الهام پاوه نژاد ، مسعود دلخواه ، بهاره رهنما ، خسرو شهراز ، فرو غ قجابگلی ، فرزین صابونی ، مهشاد مخبری و داریوش موفق بازیگران این اثر نمایشی هستند.
در تالار چهارسو نیز نمایش " جیره بندی پر خروس برای سوگواری " نوشته و کار علی نرگس نژاد ساعت 20 به مدت 60 دقیقه و قیمت بلیت 7 هزار تومان به روی صحنه می رود.پانته آ پناهی ها ، صابر ابر و هانیه توسلی بازیگران این نمایش هستند .
" بادها برای که می وزند " عنوان نمایشی نوشته و کار چیستا یثربی است که از هفته گذشته در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفت .
در این اثر نمایشی که هر روز غیر از شنبه ها ساعت 19:15 به مدت 85 دقیقه و قیمت بلیت 7 هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود سوسن پرور و حسین کشفی اصل به عنوان بازیگر حضور دارند .
در تالار سایه هم نمایش " ماه زدگان " نوشته علی دنیوی ساروی به کارگردانی بهرام تشکر ساعت 18:45 به مدت 60 دقیقه و قیمت بلیت 7 هزار تومان اجرا می شود .
بهنام تشکر ، تینو صالحی و سام کبودوند بازیگران این اثر نمایشی هستند .
در کارگاه نمایش نیز نمایش " سوکاریس " نوشته عباس عبدالله زاده به کارگردانی حمید رضا فلاحی ساعت 18 به مدت 60 دقیقه و قیمت بلیت 5هزار تومان به روی صحنه می رود.
حمید رضا فلاحی ، الهام محمد صالح ، لادن نصرالهی ، ملیحه کیا دربند سری ، امیر کربلایی زاده ، ژاکلین آواره و علیرضا ناصحی به عنوان بازیگر دراین اثر نمایشی حضور دارند .
نمایش " لارنس راهب مردی که حرف می زند " نوشته محمد چرم شیر و کارگردانی عباس غفاری که این روزها در تالار سایه با بازی افشین هاشمی به روی صحنه رفته است تا سوم تیرماه ساعت 18 با قیمت بلیت 4 هزار تومان و مدت 30 دقیقه پذیرای دوستداران تئاتر خواهد بود .