در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش " ماه زدگان عنوان کرد

خلق کمدی در یک فضای هولناک

کارگردان نمایش ماه زدگان معتقد است کاراکترهای" ماه زدگان" افرادی هستند که نمونه های عینی آنان را در محیط پیرامون می بینیم اما همین ها گاه تبدیل به موجوداتی می شوند که باورشان برایمان سخت و غیرقابل توصیف است.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، بهرام تشکر با بیان این مطلب افزود: این نمایش حدود 20 سال پیش و بنا بر موقعیت و رویدادهای سیاسی آن دوره به نگارش درآمده است که به نظر می آید با توجه به نیازها و آسیب های اجتماعی و سیاسی امروز ،می توان آن را به عنوان خوراک فرهنگی و هنری در اختیار مخاطبان قرار داد.
وی افزود : خوشبختانه فضای اثر این فرصت را به کارگردان می دهد تا با نگاهی چندوجهی به درون مایه های متن ،اجرایی متفاوت از آنچه در ساختار اثر توصیه شده است به تصویر بکشاند.بنابراین خط اصلی ما در تولید ماه زدگان با رویکردهای کمدی بوده است و تلاش کرده ایم از تلخی های موجود در نمایشنامه از این طریق بکاهیم چرا که آن مطالبی که منتقل می شود خود رویدادی است هولناک از آنچه امروزه در تصور همگان موجود است.
کارگردان نمایش ماه زدگان ادامه داد : با توجه به این داده ها در طراحی بازی ها ، میزانسن ها ،دکور و حتی لباس با وسواس عمل کرده ایم تا تماشاگر در طول یک ساعتی که در سالن حضور دارد بیشترین لذت را ببرد.




نظرات کاربران