در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش" لارنس راهب..." تاکید کرد

ادامه اجرای آثار نمایشی متفاوت در تئاتر شهر

کارگردان نمایش" لارنس راهب مردی که حرف می زند با تقدیر از مدیر مجموعه تئاتر شهر در تمدید اجرای این اثر نمایشی از مسولان تئاتری خواست تا با ادامه اجراهای این چنینی در تالارهای نمایشی موافقت کنند .
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، عباس غفاری با بیان این مطلب افزود: به اعتقاد من ادامه اجرای عمومی آثار نمایشی که دارای تجربه های متفاوتی به لحاظ اجرایی است می تواند باعث ظهور و بروز استعدادهای نابی شود که تئاتر ایران تاکنون کمتر شاهد آن بوده است .
وی افزود : متاسفانه شرایط محدود تالارهای نمایشی باعث شده که استعدادهای جوان تئاتری فرصت کمتری برای اجرای عمومی آثار نمایشی تک نفره و مبتنی بر مونولوگ پیدا کنند بنابراین مسولان می توانند با تکیه بر تجربیات و استعداد هنرمندان جوان و مستعد تئاتری فرصت مناسبی را فراهم کنند که هنرمندان آثار نمایشی را که امکانات اجرایی کمتری را می طلبد در مجموعه های تئاتری مانند تئاتر شهر اجرا کنند.
غفاری ادامه داد: با صحبتهایی که ریاست مجموعه تئاتر شهر با من داشت به نظر می آید که تجربه های نمایشی مانند نمایش لارنس راهب می تواند در مجموعه تئاتر شهر ادامه پیدا کند و من امیدوارم در دوران جدید مدیریت این مجموعه شاهد ادامه این حرکت موفق در تئاتر شهر باشیم .
کارگردان نمایش لارنس راهب مردی که حرف می زند با اشاره به استقبال تماشاگران از این اثر نمایشی در طول یک ماه گذشته خاطر نشان کرد: خوشبختانه میزان استقبالی که در هفته های اخیز نسبت به آثار نمایشی به روی صحنه رفته در تالارهای نمایشی مجموعه تئاترصورت گرفت به ما نشان داد که تماشاگر با تئاتر قهر نیست و با وجود تمام مشکلات روزمره زندگی بازهم برای دیدن آثار نمایشی که مطابق با سلیقه اوست به تئاتر شهر می آید.
وی گفت : تماشاگر امروزی دنبال نمایش هایی است که روایت گر زندگی امروزی او و اتفاقات اجتماعی پیرامون آن باشد . تماشاگر امروزی ما دیگر از دیدن نمایش های بی ربط خسته شده است از این جهت با شنیدن خبر اجرای یک اثر نمایشی که مرتبط با اوضاع واحوال جامعه پیرامونی خود است استقبال کرده و با وجود گرما و ترافیک و دیگر مشکلات به تالارهای نمایشی مراجعه می کند.
غفاری اظهارامیدواری کرد با حمایت های مدیریت مجموعه تئاتر اجرای نمایش های ویژه در تئاتر شهر ادامه پیدا کند.
گفتنی است نمایش " لارنس راهب مردی که حرف می زند " تا سوم تیر ماه ساعت 18 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود .




نظرات کاربران