در حال بارگذاری ...
برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام شد

اجرای 5 اثر نمایشی در تالار های مختلف

5 اثر نمایشی این هفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود .
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، " می خواهم میوسوو را ملاقات کنم " عنوان نمایش جدیدی نوشته تامارا دالمات است که به تازگی در تالار اصلی مجموعه به کارگردانی محمود عزیزی ساعت 19:30 با مدت زمان 130 دقیقه و قیمت بلیت 10 هزار تومان به روی صحنه رفته است.
مهوش افشار پناه ، الهام پاوه نژاد ، مسعود دلخواه ، بهاره رهنما ، خسرو شهراز ، فرو غ قجابگلی ، فرزین صابونی ، مهشاد مخبری و داریوش موفق بازیگران این اثر نمایشی هستند .
در تالار چهارسو نیز نمایش " جیره بندی پر خروس برای سوگواری " نوشته و کار علی نرگس نژاد و بازی پانته آ پناهی ها ، صابر ابر و هانیه توسلی است که هرروز غیر ازشنبه ها ساعت 20 به مدت 60 دقیقه و قیمت بلیت 7 هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر است .
نمایش " بادها برای که می وزند" نوشته و کار چیستا یثربی هم ساعت 19:15 با مدت زمان 85 دقیقه و قیمت بلیت 7 هزار تومان در تالار قشقایی به روی صحنه می رود. حسین کشفی اصل وسوسن پرور بازیگران این نمایش هستند .
در تالارسایه نیز نمایش " ماه زدگان " نوشته علی دنیوی ساروی به کارگردانی بهرام تشکر ساعت 18:45 با مدت زمان 60 دقیقه وقیمت بلیت 7 هزار تومان به روی صحنه می رود . بهنام تشکر ، سام کبودوند و تینو صالحی به عنوان بازیگر در این اثر نمایشی حضور دارند .
کارگاه نمایش هم با نمایش " سوکاریس " نوشته عباس عبدالله زاده به کارگردانی حمید رضا فلاحی و بازی ملیحه کیا دربند سری ، علیرضا ناصحی ، امیر کربلایی زاده و حمید رضا فلاحی ساعت 18 پذیرای علاقه مندان تئاتر با قیمت بلیت 5 هزار تومان خواهد بود .




نظرات کاربران