در حال بارگذاری ...
نیما دهقان خبر داد

پخش زنده برنامه تلویزیونی مجله تئاتر

نشست خبری عوامل تهیه و تولید برنامه تلویزیونی مجله تئاتر صبح امروز ( دوشنبه 13 تیر ) در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، نیما دهقان تهیه کننده این برنامه در ابتدای این نشست خبری توضیحاتی را پیرامون چگونگی شکل گیری این برنامه تلویزیونی ارائه کرد .
وی گفت : این برنامه با توجه به پیگیری‌های خودم و رحمان سیفی‌آزاد مدیر گروه شبکه چهار سیما از 6 هفته پیش آغاز به کار کردکه شنبه هرهفته با هدف اطلاع رسانی رویدادهای تئاتر و انعکاس مشکلات و مسائل صنفی مرتبط با این حوزه به مدت 70 دقیقه پخش می‌شود
دهقان افزود: این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که قرار بود تنها 26 برنامه تولیدی داشته باشد؛ ولی از نیمه راه و از آنجایی که واکنش‌ها بسیار خوب بود، قرار بر این شد که تا یکی دو هفته آینده این برنامه شنبه‌ها به صورت زنده و به مدت 90 دقیقه روی آنتن برود.
تهیه کننده برنامه تلویزیونی مجله تئاتر درادامه این نشست خبری با بیان اینکه هدف مجله تئاتر گلایه کردن و غر زدن نیست ، خاطر نشان کرد: ما می‌خواهیم معضلات و مشکلاتی که در تئاتر کشور وجود دارد، در این برنامه مطرح شده و پیگیری شود.برای مثال هم‌اکنون مبحث الگوی مدیریتی در برنامه در حال بررسی است که با تمام شدن این مبحث قرار است DVD برنامه را به دست مسوولان و مدیران برسانیم تا نظرات آن‌ها را جویا شده و در یک برنامه دیگر به جمع‌بندی این مبحث برسیم. بنابراین تمام تلاش ما این است که با همراهی مدیران و هنرمندان دست به دست هم بدهیم تا یک روند توسعه و چشم‌انداز مدیریتی برای تئاتر کشور داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از این نشست خبری تصریح کرد : هدف ما این نیست که مباحث‌های سطحی را که صرفاً حواشی‌ساز است در برنامه مطرح کنیم، بلکه برایمان مهم این است که چرا دبیر جشنواره‌ها ثابت نیستند و هر ساله عوض می‌شوند و خیلی مسائل مهم‌تر دیگرو ز آنجایی که مخاطبان ما خاص‌تر هستند نگاه کلی‌تری داریم و نمی‌خواهیم خودمان را با سایر برنامه‌های این چنینی مقایسه کنیم.
وی در ادامه تأکید کرد:‌ «مدیران نگاهشان این است که علاقه‌مندند انتقاد شوند و ما از طریق این برنامه انتقاد هنرمندان را به گوش مدیران می‌رسانیم. البته به هیچ وجه نگاهمان یک سویه نیست و برنامه‌ای می‌سازیم که به نفع تئاتر کشور باشد و هر جا که لازم شد از هنرمندان هم انتقاد خواهیم کرد.
این نشست با پرسش خبرنگاران از تهیه کننده برنامه تلویزیونی مجله تئاتر ادامه پیدا کرد .




نظرات کاربران