در حال بارگذاری ...
پانزدهمین جشنواره بین المللی نمایشهای آیینی و سنتی در تئاتر شهر – 16

برگزاری بیش از 20 جلسه هماهنگی در ایام جشنواره

سرپرست واحد هماهنگی مجموعه تئاتر شهر از برگزاری بیش از 20 جلسه هماهنگی با گروه های شرکت کننده در پانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی خبر داد .
به گزارش روابط عمومی تئاتر شهر ، امیر مفتخر دریایی نژاد با اعلام این خبر افزود : طبق هماهنگی هایی که با دبیر خانه جشنواره بین المللی نمایش های آیینی سنتی پیش از آغاز این رویداد گسترده هنری انجام گرفت ، بیش از 20 جلسه هماهنگی با گروه های تهرانی ، شهرستانی و خارجی برای به روی صحنه رفتن آثار نمایشی آن ها برگزار شد .
وی گفت تمامی واحد های مجموعه تئاتر شهر در ایام برگزاری جشنواره تمام تلاش خود را انجام دادند تا میزبان شایسته ای برای گروه های شرکت کننده در این رویداد هنری باشند ضمن اینکه تمامی امکانات مجموعه در طول این مدت در اختیار گروه ها بود تا آنها با رضایت مندی و فراغ بال خاطره خوبی از مجموعه تئاتر شهر داشته باشند .
سرپرست واحد هماهنگی مجموعه تئاتر شهر در بخش دیگری از صحبت های خود خاطر نشان کرد : به طور حتم برگزاری جشنواره ای که ریشه در سنت ها ، ایین ها و باور های مردم ایران زمین دارد می تواند گام ارزشمندی در جهت صدور فرهنگ ناب ایرانی اسلامی به جهانیان به حساب آید .
مفتخر دریایی نژاد همچنین به حضور فعال و پر انرژی گروه های جوان در این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت : خوشبختانه در این دوره ما شاهد حضور پر رنگ گروه های جوان بودیم که این مساله با توجه به تجربیات گذشته ما در برگزاری چنین جشنواره هایی نمود بیشتری داشت .




نظرات کاربران