در حال بارگذاری ...
پانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی در تئاترشهر-21

تلاش شبانه روزی واحد صحنه در ایام جشنواره

واحد صحنه مجموعه تئاتر شهراز واحد های شبانه روزی این مجموعه هنری درایام برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی سنتی است که در طول برگزاری جشنواره مشغول آماده سازی دکور گروههای نمایشی شرکت کننده بوده است.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، سید بهزاد خلخالی مدیر واحد صحنه تئاتر شهر گفت : از دو روز مانده به جشنواره دکور نمایش هایی که اجرای عمومی داشتند جمع آوری شده و تالارهای نمایشی آماده نصب دکور گروههای نمایشی شرکت کننده در جشنواره می شود .
وی افزود: واحد صحنه با وجود تعداد کم پرسنل خود تمام تلاش خود را انجام داده تا به نحو شایسته ای دکور آثار نمایشی شرکت کننده در تالارها و فضای بیرونی مجموعه به موقع و با کمترین اشتباه نصب شود .
خلخالی ادامه داد : همکاران فنی در بخش های مختلف مجموعه تئاتر شهر با شروع هر جشنواره ای به معنای واقعی کلمه ، استراحت را فراموش می کنند و شبانه روز تلاش می کنند تا همه مواردی که در جلسات هماهنگی گروهها با واحد های فنی مطرح می شود شکل اجرایی پیدا کند تا گروهها در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند .
مدیر واحد صحنه مجموعه تئاتر خاطر نشان کرد : این وظیفه ماست که به نحو شایسته بهترین خدمات را برای گروههای نمایشی شرکت کننده در جشنواره ارائه دهیم از این جهت امیدواریم گروههای نمایشی و صاحبان آثار بعد از پایان جشنواره از ما رضایت کافی را داشته باشند .




نظرات کاربران