در حال بارگذاری ...
«مراسمی برای یک دوست» درتالارسایه

به دار آویختن با چاشنی طنز!

نمایش«مراسمی برای یک دوست » به نویسندگی ملیحه مرادی جعفری و کارگردانی احمد ایرانی خواه از دوشنبه سوم مرداد ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، این نمایش که یک اثر اقتباسی از یک داستان کوتاه دوناله بارتلمی نویسنده پست مدرن و جهانی دهه 60 و70 آمریکا است ، یک نمایش طنزآمیز است و موضوع آن درباره کلبی ویلیامز است که به دلیل از حد گذراندن، دوستانش می خواهند او را در مراسمی به دار بیاویزند و درحال فراهم کردن مقدمات مراسم باشکوه به دار آویختن او هستند . تاپایان نمایش کسی نمی داند کلبی چه چیزی را از حد گذرانده و برای چه قرار است به دارآویخته شود.
علی ابدالی،مهرداد باقری،مرضیه بدر قه، توماج دانش بهزادی،مسعود شاکرمی،سید مجتبی طباطبایی بصیر،ابراهیم عزیزی ومینا کریمی جبلی بازیگران این نمایش هستند که از دوشنبه سوم مرداد ساعت21 در تالار سایه یه صحنه می رود.
امیر رضا زاده طراح صحنه،پریدخت عابدین نژاد طراح لباس، انیکدودارش انتخاب موسیقی ،طراح حرکت آرام خلخالی،طراح گریم وماسک سارا اسکندری ،دستیار کارگردان حامد ابریشم کش، طراح پوستر و بروشورابراهیم عزیزی، طراح نورامیررضا زاده ،عکاس محمد حسینی ناظر، منشی صحنه رها محمودیان ،مدیر صحنه ایمان عالیوند ودستیار لباس مونا گلپایگانی عوامل اجرایی این نمایش هستند .




نظرات کاربران