در حال بارگذاری ...
هنرمندان در مراسمی برای یک دوست

کیهان ملکی،مسعود دلخواه ،محمود رضا رحیمی و...

هنرمندان و نویسندگان از اجرای نمایش «مراسمی برای یک دوست» به نویسندگی ملیحه مرادی جعفری و کارگردانی احمد ایرانی‌خواه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ،کیهان ملکی،مسعود دلخواه، امیر پوریا،اسماعیل شفیعی ،محمود رضا رحیمی و... از جمله هنرمندانی هستند که در هفته اول اجرا از این نمایش دیدن کردند.

این نمایش که از سوم مرداد ماه به صحنه رفته است، یک اثر اقتباسی از داستان کوتاه دونالد بارتلمی ؛ نویسنده پست مدرن و جهانی دهه 60 و70 آمریکا است.

«مراسمی برای یک دوست» نمایش طنزآمیزی است و موضوع آن درباره کلبی ویلیامز است که به دلیل از حد گذراندن، دوستانش می‌خواهند او را در مراسمی به دار بیاویزند و درحال فراهم کردن مقدمات مراسم باشکوه به دار آویختن او هستند . علی ابدالی،مهرداد باقری،مرضیه بدر قه، توماج دانش بهزادی،مسعود شاکرمی،سید مجتبی طباطبایی بصیر،ابراهیم عزیزی ومینا کریمی جبلی بازیگران این نمایش هستند. دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:امیر رضا زاده طراح صحنه،پریدخت عابدین نژاد طراح لباس، آنیکدودارش انتخاب موسیقی ،طراح حرکت آرام خلخالی،طراح گریم وماسک سارا اسکندری ،دستیار کارگردان حامد ابریشم کش، طراح پوستر و بروشورابراهیم عزیزی، طراح نورامیررضا زاده ،عکاس محمد حسینی ناظر، منشی صحنه رها محمودیان ،مدیر صحنه ایمان عالیوند ودستیار لباس مونا گلپایگانی




نظرات کاربران