در حال بارگذاری ...
معاون هنری وزیر بعد از اجرای خواجه نظام الملک تاکید کرد

عزم جدی معاونت هنری وزارت ارشاد برای تسویه حساب به موقع با گروههای نمایشی

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهراز نمایش " خواجه نظام الملک " دیدن کرد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، حمید شاه آبادی بعد از تماشای این اثر نمایشی خاطر نشان کرد : نمایش خواجه نظام الملک از جمله آثار اندیشه ورزی است که علاوه بر معرفی یکی از مفاخرکشورمان تماشاگر را تا پایان نمایش با خود همراه می کند.
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد : این اثر نمایشی به موضوع قابل توجهی تکیه کرده که توانسته با همراهی بازی ارزشمند بازیگران اثر مورد قبول و جذابی را به تماشاگر معرفی کند به طوریکه تماشاگر در طول دو ساعت اجرای این نمایش متوجه گذر زمان نمی شود .
شاه آبادی در بخش دیگری در پاسخ به سوال اصغر همت مبنی بر چگونگی پرداخت هرچه زودتر دستمزدهای هنرمندان فعال حوزه تئاتر گفت : پرداخت 20 درصد از مبلغ مصوب شده برای دستمزدها قبل از اجرای نمایش و انعقاد قرارداد با گروههای نمایشی قبل از آغاز اجراها از جمله برنامه های مهمی است که معاونت هنری آن را اجرایی کرده است از این رو تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بعد از پایان اجرای هر نمایش نسبت به پرداخت دستمزد کامل گروههای نمایشی اقدامات لازم را انجام دهیم وبرای رسیدن به این هدف عزم جدی داریم .
اصغر همت بازیگر نقش خواجه نظام الملک هم از معاون هنری وزیر خواست تا هرچه زودتر نسبت به راه اندازی مجدد کارگاه دکور مجموعه تئاتر شهر دستورات لازم را صادر کنند.
وی خطاب به شاه آبادی گفت : تعطیلی این کارگاهها اقدام مناسبی نبود چرا که بسیاری از گروههای نمایشی چه به لحاط فنی و چه به لحاظ اقتصادی بامشکلات زیادی روبه رو شدند از این جهت امری ضروری است که برای راه اندازی مجدد کارگاه دکور مجموعه تئاتر شهر دستور لازم صادر شود.
شکر خدا گودرزی کارگردان نمایش خواجه نظام الملک هم از شاه آبادی خواست تا میزان حمایتهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تولید آثار نمایشی که معرف مفاخر فرهنگی ایران زمین هستند بیشتر شود.
براساس این گزارش در پایان این نمایش شکر خدا گودرزی در حضور شاه آبادی و سید صادق موسوی رییس مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را به زنده یاد علیرضا احمد زاده ( منتقد فعال تئاتر)تقدیم کرد .




نظرات کاربران