در حال بارگذاری ...
با حضور عوامل اجرایی نمایش « بعضی وقتها خوبه که آدم چشمهاشو ببنده »صورت گرفت

تقدیر کانون مهندسان ایران از سیاوش تهمورث

اعضای کانون مهندسان ایران چهارشنبه 30 شهریور ماه با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر از نویسنده ، کارگردان و بازیگران نمایش» بعضی وقتها خوبه که آدم چشمهاشو ببنده» تقدیر کردند .
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، بهزاد فراهانی نویسنده ، کارگردان و بازیگر صاحب نام تئاتر ایران که در این اجرا به عنوان مهمان ویژه حضور داشت هم ضمن تقدیر از عوامل اجرایی نمایش در ابتدا به متن این اثر نمایشی اشاره کرد و گفت : با دیدن نمایشنامه آرش عباسی که آقای تمهورث آن را کارگردانی کردند امیدوار به ظهور یک اکبررادی دوم در عرصه درام نویسی ایران شدم و براین باورم حضور این نمایشنامه نویس جوان در تئاتر ایران می تواند آینده درخشانی را برای وی و درام نویسی ایران رقم بزند .
وی به حضور موثر بازیگران در این نمایش هم اشاره کرد و گفت : تمامی عواملی که به عنوان بازیگر در این نمایش حضور داشتند از هنرمندانی هستند که در انتخاب نقش و اثر وسواس زیادی دارند و برای انتخاب در یک نمایش سخت گیری می کنند به همین خاطر بازی که از آنها در نمایش دیدم بازی قابل قبول و موثری بود.
فراهانی با اشاره به کارگردانی سیاوش تهمورث تصریح کرد : در مورد سیاوش تهمورث هم که دیگر احتیاجی به معرفی نیست چرا که همه ما با آثار این کارگردان و بازیگر آشنا هستیم و شاهد بوده ایم که وی در صحنه تئاتر خالق آثار درخشانی بوده که همه انها در ذهن ما باقی مانده است .
براساس این گزارش سیاوش تهمورث هم ضمن تقدیر از بهزاد فراهانی به مناسب حضور در اجرای این نمایش از کانون مهندسان ایران هم تقدیر کرد .
گفتنی است در پایان اجرا هدایای فرهنگی به رسم یادبود از طرف کانون مهندسان ایران به تمامی عوامل اجرای نمایش بعضی وقت ها خوبه که آدم چشمهاشو ببنده اهدا شد .
این اثر نمایشی ساعت 19 هر روز غیر از شنبه ها در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر با بازی نسیم ادبی ، نیما رییسی ، شهره سلطانی ، سیامک صفری ، آناهیتا نعمتی و رحیم نوروزی به صحنه می رود




نظرات کاربران (1)