در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان صاحب نام تئاتر ایران انجام شد

جشن تولد بانوی تئاترایران در پایان اجرای نمایش فیل

گروه اجرایی نمایش فیل دوشنبه 4 مهرماه در حضور هنرمندان صاحب نام تئاتر ایران با برگزاری سالروز تولد هما روستا از بازیگران پیشگام تئاترایران از تلاش های این هنرمند درعرصه تئاتر تقدیر کرد .
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، بهناز نازی کارگردان نمایش فیل بعد از پایان اجرای نمایش ضمن قرائت نوشته ای از حمید سمندریان در تجلیل از هنر نمایش سالروز تولد هما روستا را به وی تبریک گفت و اجرای دوشنبه شب را به وی و حمید سمندریان تقدیم کرد.
حمید سمندریان هم بعد از پایان اجرا ، نمایش فیل را اثری جذاب و عمیق برشمرد و گفت : با اینکه متن اصلی نمایشنامه از محتوای بیشتری برخوردار بود و کارگردان می توانست در جذاب تر کردن اثر تمهیدات دیگری را بیندیشد اما با این حال من شاهد اثری بودم که دارای نظم و ضرباهنگ مناسبی بود و نشان می داد کارگردان و عوامل اجرایی تلاش زیادی درارائه یک اثر نمایشی مناسب برای تماشاگربه کار گرفته اند .
وی افزود: متن این توانایی را دارد که به آن پرداخت بیشتری شود اما همین فرم گرایی که من در اجرای نمایش دیدم مورد مهمی است که باید از گروه نمایشی تشکر کرد .
براساس این گزارش در پایان این مراسم ازسوی مجموعه تئاتر شهر نیز هدیه ای به رسم یادبود به هما رستا اهداشد .
گفتنی است کاظم هژیر آزاد ، مریم معترف ، اتابک نادری ، همایون غنی زاده ، شیرین یزدان بخش دیگر هنرمندانی بودند که در این اجرا به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند .




نظرات کاربران (4)