در حال بارگذاری ...
تعدادی از هنرمندان آلمانی از نمایش ورود آقایان ممنوع دیدن کردند

فیض مرندی : هدف اصلی گروه تئاتر آلما نمایش موقعیت زنان در جهان امروزی است

تعدادی از هنرمندان و مدرسان دانشگاههای هنری کشور آلمان با حضور درمجموعه تئاتر شهر از نمایش ورود آقایان ممنوع نوشته آرش عباسی و کارگردانی کتایون فیض مرندی در تالار قشقایی دیدن کردند .
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، کتایون فیض مرندی کارگردان نمایش با ابراز خرسندی از حضور این گروه هنری در کشور ایران برای تماشای نمایش گفت : یکی از اهداف اصلی گروه تئاتر آلما از ابتدای فعالیت خود در عرصه تئاتر ایران توجه به موقعیت زنان در جوامع مختلف است .
وی افزود : این گروه نمایشی در این زمینه تاکنون 8 اثر نمایشی را به صحنه برده که از این میان دو متن آن مربوط به نویسنده های خارجی و 6 اثر آن مربوط به نمایشنامه نویسان ایرانی بوده است .
مرندی ادامه داد : موقعیت زنان در حوزه اشتغال ، تاثیر جنگ بر زندگی زنان و مهاجرت مواردی است که تاکنون سعی کردیم پیرامون موقعیت زنان درجهان امروزی در قالب تئاتر به نمایش بگذاریم . نمایش ورود آقایان ممنوع هم از این قواعد مستثنی نیست و ما تلاش کردیم در یک آرایشگاه زنانه که ورود مردان در این مکان ممنوع است تصویری را مقابل تماشاگر انعکاس دهیم که توام با پالایش در ذهن زنان ایرانی است .
کارگردان نمایش ورود آقایان ممنوع در ادامه این دیدار به بیان داستان این اثر نمایشی پرداخت .
گفتنی است نمایش ورود آقایان ممنوع نوشته آرش عباسی هرروز غیر از شنبه ها ساعت 19 در تالار قشقایی به صحنه می رود .




نظرات کاربران