در حال بارگذاری ...
اجرای خاموشی دریا به بهزاد فراهانی تقدیم شد

تئاتر امروز ایران متعلق به جوانان است

اجرای دوشنبه شب ( 25 مهر) نمایش «خاموشی دریا» در حالی به بهزاد فراهانی تقدیم شد که این بازیگر تئاتر اجرای این اثر نمایشی را اثری قابل توجه در عرصه تئاتر مقاومت قلمداد کرد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، بهزاد فراهانی بعد از پایان اجرای نمایشی ضمن تقدیر از گروه اجرای این نمایش گفت : در آن زمان که در دانشگاه بودیم نیما دهقان از جمله شاگردانی بود که در کلاس های درس به پرحرفی ها ما زیاد گوش می داد و اکنون خوشحالم که این جوان هنرمند تئاتری به همراه عوامل اجرایی نمایش تحسین برانگیزی به تماشاگران ارائه کرده است .
وی ادامه داد : من در سالهای دوردر فرانسه تحصیل و در کشور آلمان زندگی کردم و کاملا با نوع بازی بازیگران هر دو کشور آشنا هستم به همین خاطر امروز اجرای این نمایش توسط بازیگران به گونه ای جذاب و تاثیر گذار بود که تاکنون کمتر در بازی بازیگران ایرانی شاهد بوده ام چرا که بازی نمایشنامه هایی که به نوعی مرتبط با کشورهای فرانسه و آلمان هستند فعالیت دشواری است .
این بازیگر پیشکسوت تئاتر در بخش دیگری از صحبتهای خود خاطر نشان کرد : امروز که به تالار سایه برای دیدن نمایش آمدم مشاهده کردم که تماشاگران هم سن و سال من حضور کمرنگی در تالار حضور داشتند اما از سوی دیگر شاهد حضور جوانانی بودم که مشتاقانه برای دیدن این نمایش به تئاتر شهر مراجعه کرده اند.
فراهانی گفت :تئاتر امروز به تدریج در حال پوست انداختن است و این جوانان هستند که به تئاتر امروز ایران وارد شده و جای افراد مسن را این عرصه گرفته اند و این موضوعی است که باید از انجام آن خوشحال بود .




نظرات کاربران (2)