در حال بارگذاری ...
دور جدید اجرای نمایش های محیطی تئاتر شهر آغاز شد

کافه تریای تالار اصلی میزبان نمایش « صدسال پیش از تنهایی ما »

دور جدید اجرای نمایش در فضاهای بیرون از تالار های نمایشی مجموعه تئاتر شهر با اجرای نمایش « صدسال پیش از تنهایی ما » نوشته سجاد افشاریان در کافه تریای تالار اصلی در هفته اول آبان ماه آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، حسن جودکی کارگردان این نمایش گفت : این اثر نمایشی که با بازی سیامک صفری در کافه تریای تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود روایت گر تنهایی یک انسان است که دغدغه های اجتماعی خود را در یک فضای شاعر گونه و جذاب برای تماشاگر روایت می کند.
وی با ابراز خرسندی از اجرای چنین طرحی در تئاتر شهر گفت : این طرح سال 86 از سوی من به مدیریت وقت مجموعه ارائه شد که متاسفانه در آن دوران مورد تصویب قرار نگرفت . اما اینکه در دوره ریاست آقای موسوی این طرح توانسته با تلاش عباس غفاری و مساعدت ریاست تئاتر شهر به مرحله اجرا برسد اتفاق بسیار خوشایندی است که باید به تداوم آن اندیشید .
جودکی ادامه داد : ایجاد یک فضای بازیگر محور در یک محیطی که پیش از این اجرای نمایش در آن بعید به نظر می رسید می تواند برای هر تماشاگری جذاب به نظر آید و ما دیدیم که در اجرای نمایش « لارنس راهب مردی که حرف می زند» نوشته محمد چرم شیر و کارگردانی عباس غفاری تماشاگر چه استقبالی از این اجرای محیطی کرد .
گفتنی است نمایش« صد سال پیش از تنهایی ما » نوشته سجاد افشاریان به کارگردانی حسن جودکی و بازی سیامک صفری از هفته اول آبان ماه ساعت 18 در کافه تریای تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.





نظرات کاربران