در حال بارگذاری ...
اجرای بهترین نمایش خارجی جشنواره تئاتر فجر در ایران

پاندورا 88 درتالار اصلی تئاتر شهر

نمایش "پاندورا 88" محصول کشور آلمان از 15 آبان در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه می رود. به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، این نمایش که پیش از این در بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روی صحنه رفته و با استقبال کم نظیر علاقه مندان مواجه شده بود از 15 آبان در تالار اصلی تئاتر شهر پذیرای علاقه مندان، هنرمندان واصحاب رسانه خواهد بود
نمایش " پاندورا 88" اثر مشترک ولفانگ هافمن و اسون تیل از 15تا 22 آبان همه روزه از ساعت30/17 در مجموع 10 اجرا در تالار یاد شده خواهد داشت .
این نمایش روز پنجشنبه 19 آبان علاوه بر اجرا در ساعت یاد شده ، ساعت 15 ویژه اصحاب رسانه و هنرمندان روی صحنه می رود ضمن آنکه این نمایش در روز شنبه 21 آبان نیز علاوه بر اجرای ساعت 17:30 یک اجرا فوق العاده نیز در ساعت 20 خواهد داشت.
قیمت بلیط نمایش پاندورا 88 ده هزار تومان تعیین شده است.
گفتنی است پیش از این قرار بود نمایش پاندورا 88 در تالار تازه تاسیس بنیاد رودکی- حافظ- روی صحنه برود که در پی تعامل صورت گرفته میان مدیر عامل بنیاد رودکی و رئیس تئاتر شهر با هدف پذیرش مخاطبان بیشتر( ظرفیت تالار اصلی) نمایش یاد شده از 15 آبان به مدت 8 شب و برای 10 اجرا مهمان مجموعه تئاتر شهر می شود.




نظرات کاربران (3)