در حال بارگذاری ...
از هشتم آبان ماه

نمایش عروسکی موسیقیایی «ای وای های» در خانه هنرمندان به صحنه رفت

نمایش عروسکی " ای وای های " نوشته و کاری از ستاره امینیان از هشت آبان در ساعت 19 به مدت 50 دقیقه در سالن انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه می رود.
به گزارش روابط عمومی نمایش " ای وای های " نمایش داستان پسر خیاطی است که عاشق دختر پادشاه شده اما دختر پادشاه در طلسم است پسر با پدرش آواره کوی و بازار می شوند تا راز طلسم را پیدا کنند در راه با جنی آشنا می شوند که به آنها می گوید من می توانم به شما کمک کنم.
شیوه اجرایی این نمایش که به صورت سایه است که در آمیختگی با سایه های رنگی با موسیقی فضای خیال انگیز و رویایی را برای تماشاگر ایجاد می کند.
در این نمایش فاطمه پورهاشمی ، نعیما کرمی ، سپهر حق شناس ، مهرداد مصطفوی ، محسن هادی، بابک برآبادی ، الهام قادری ، زهرا رضایی و نوشین غفاری بازی دهندگان و صدا پیشگان عروسکها می باشند.
همچنین دستیار و کارگردان هما خداجو و آزین آقاخانلو ، طراح و ساخت عروسک ها امیر جدیدی- انتخاب موسیقی تار و آواز، رامین رهی - تار بابک برآبادی - کلارنیت منصور رضاپور - انتخاب موسیقی و دایره تنبک ستاره امینیان و مهدی سربازی نیز روابط عمومی نمایش را برعهده دارد.
گفتنی است نمایش عروسکی موسیقیایی - ای وای های - در یازدهمین دوره جشنواره تهران مبارک برگزیده بهترین نویسندگی ، کارگردانی و طراحی صحنه و عروسک و نامزد دریافت بهترین موسیقی بوده است.




نظرات کاربران