در حال بارگذاری ...

تاریخ پایان اجرای نمایش های مجموعه تئاتر شهر مشخص شد

واحد هماهنگی مجموعه تئاتر شهر تاریخ پایان اجرای نمایش های به صحنه رفته در تالار مختلف این مجموعه را اعلام کرد .
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش « تراس » به کارگردانی محمدرضا خاکی که از 8 آبان ماه در تالار اصلی به صحنه رفته است ، 4 آذر ماه به اجرای خود پایان می دهد .
نمایش های « پیکره های باز یافته » و « اگر نرفته بودی » به کارگردانی قطب الدین صادقی که از 8 آبان ماه در تالار چهارسو روی صحنه رفته اند تا 11 آذر ماه پذیرای علاقه مندان تئاتر خواهند بود .
نمایش « بهار و آدم برفی » به کارگردانی ناصح کامگاری هم که از 4 آبان ماه اجرای خود را در تالار قشقایی آغاز کرده است 27 آبان به اجرای خود در این تالار پایان داد .
نمایش های « گفت امروز بینی و فردا بینی و پس آن فردا » به کارگردانی زهره بهروزی نیا و « با پرهای نرم بر ماه پیشانی ات تاج نوزادی می بافد » به کارگردانی مریم معینی که از 8 آبان ماه اجرای خود را آغاز کرده اند تا 11 آذر ماه به اجرای خود در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر ادامه می دهند .
نمایش های « صد سال پیش از تنهایی ما » به کارگردانی حسن جودکی و« افسانه ببر » به کارگردانی هادی عامل که به ترتیب از 6 و 13 آبان ماه در کافه تریای تالار چهار سو، سالن انتظار و کافه تریای تالار اصلی میزبان علاقه مندان تئاتر هستند تا اواخر آذر ماه به اجرای خود ادامه می دهند .




نظرات کاربران