در حال بارگذاری ...
سپیده گلچین” بازیگر نمایش ”غبار”:

آثار بهاره رهنما عدالت محور است

"سپیده گلچین"که مدتی است با حضور در نمایش "غبار"کاری از بهاره رهنما فعالیتش را در حوزه بازیگری تئاتر آغاز کرده است، گفت: در سال های دوری از صحنه تئاتر و تلویزیون، دوره های مختلف بازیگری را در کانادا سپری کردم؛ چراکه معتقدم در تئاتر امکان حضور و ظهور استعدادها و توانایی های یک بازیگر، بدون داشتن علم بازیگری میسر نمی شود.
گلچین در گفت و گو با ایران تئاتر با اعتقاد به اینکه اطلاعات و تجربیاتش باید در حوزه بازیگری به خدمت گرفته شود، درباره حضورش در نمایش "غبار" گفت: پیش از این، با فضای کارهای خانم رهنما آشنا بودم و همیشه آثارش را دنبال می کردم، زیرا همواره حس زنانگی را در نمایش هایش می بینم. آثار رهنما نه تنها به سمت فمینیست گرایش ندارد، بلکه عدالت محور است و این مسئله باعث شد پیشنهاد بازی در نمایش "غبار" را بپذیرم. حضور نسیم ادبی به عنوان یکی از بهترین بازیگران تئاتر هم یکی دیگر از دلایل قانع کننده برای پذیرفتن پیشنهاد حضور در این اثر و آغاز اولین همکاری ام با رهنما بود.
بازیگر نمایش "غبار" اظهار کرد: با توجه به اینکه تمامی بازیگران این نمایش به خوبی با حال و هوای ایام جنگ آشنا هستند و اولین آموخته هایشان با دغدغه های آن دوره همراه بوده است، از بازی در این نمایش که برایم قابل دفاع و دوست داشتنی است، خرسندم.
گلچین درباره استقبال تماشاگران از این کار تصریح کرد: با وجود اینکه فصل زمستان زمان پرمخاطبی برای آثار نمایشی نیست، اما اجرای نمایش "غبار" با استقبال بسیار خوبی روبرو شده و حضور مخاطبان باعث دلگرمی و رضایت عوامل نمایش شده است.
گلچین با اعتقاد به اینکه آنچه یک بازیگر از دست می دهد زمان نیست، بلکه فرصت های خوبی است که برای لذت بردن از کارش، تلف شده است، تاکید کرد: با به دست آوردن اطلاعات کافی ترجیح می دهم در حال حاضر که شرایط تئاتر بهبود یافته در حوزه نمایش فعالیتم را مجددا آغاز کنم، بنابراین پیشنهاداتی که متناسب با استعدادهایم باشد را خواهم پذیرفت.
گفتنی است، نمایش "غبار" هر شب به جز شنبه ها ساعت 17:30 در تالار سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه است.




نظرات کاربران