در حال بارگذاری ...
تیتراژ فیلم سینمایی "متروپل" توسط پولاد کیمیایی ساخته شد

رضا یزدانی و محمدرضا فروتن ترانه های فیلم "متروپل" را می خواندند

تیتراژ فیلم تازه مسعود کیمیایی توسط پولاد به صورت مستقل فیلمبرداری شده که قرار است در "متروپل" استفاده شود. همچنین دو ترانه توسط رضا یزدانی و محمدرضا فروتن برای فیلم آماده شده که ظاهرا در نسخه جشنواره استفاده نخواهد شد.
ترانه رضا یزدانی را یغما گلرویی گفته که پیش از این در «حکم» و «رئیس» نیز با مسعود کیمیایی همکاری کرده است. فروتن نیز که این روزها در تدارک آماده سازی اولین آلبوم خود است برای اولین بار است خواندن تیتراژ یک فیلم سینمایی را تجربه می کند.

به گفته مسعود کیمیایی یکی از این دو ترانه در در نسخه اکران"متروپل"استفاده خواهد شد. این کارگردان قصد دارد در فراخوانی با کمک مخاطبان و علاقه مندان یکی از این دو ترانه را برای فیلم در اکران عمومی انتخاب کند.
ساخت موسیقی فیلم توسط بهزاد عبدی به پایان رسیده و این روزها اسحاق خانزادی میکس نهایی آن را انجام می دهد."متروپل"از معدود فیلم های بخش مسابقه سینمای ایران است که با رای اکثریت اعضای هیات انتخاب وارد فستیوال سی و دوم شده است. فیلمی که گفته می شود جزو بهترین آثار مسعود کیمیایی در یک دهه اخیر است.

کیمیایی در خصوص"متروپل"به خبرنگار بانی فیلم گفت: « این فیلمی است که برای سینما ساخته شده نه درباره سینما متروپل. ویترین ها و عکس های سینما متروپل هنوز بوی معرفت می دهد.»
فیلم جدید مسعود کیمیایی داستان زنی به نام خاتون است که در یک نیمه شب به یک باشگاه بیلیارد پناه می آورد. مهناز افشار، محمد رضا فروتن، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، شقایق فراهانی، سحر دولتشاهی، یوسف مرادیان، تینا پاکروان، سوگل خالقی بازیگران اصلی این فیلم هستند.




نظرات کاربران