در حال بارگذاری ...
از یکشنبه چهارم آبان آغاز شد

اعلام برنامه جلسات نمایشنامه خوانی «شبهای واقعه» در تئاتر شهر

برنامه جلسات نمایشنامه خوانی « شب های واقعه» مجموعه تئاتر شهر در ایام عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) اعلام شد .

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، براساس برنامه اعلام شده، روزهای یکشنبه چهارم و دوشنبه پنجم آبان ماه نمایشنامه « روزهایی که به یادت گذشت» به نویسندگی و کارگردانی سعید شاپوری ساعت 18 اجرا می شود.

روزهای سه شنبه ششم و چهارشنبه هفتم مهر نمایشنامه « هذا حبیب الله ...» نوشته عباس نعلبندیان و کارگردانی رضا دادویی ساعت 18 روخوانی می شود.

« می خواستم ببوسمت باران گرفت» عنوان نمایشنامه دیگری به نویسندگی میلاد اکبر نژاد و کارگردانی فریدون محرابی است که طی روزهای پنجشنبه هشتم و جمعه نهم آبان ماه ساعت 18 جلسه نمایشنامه خوانی آن برگزار می شود.

در ساعت 18 روزهای شنبه دهم و یکشنبه یازدهم آبان ماه هم نمایشنامه « آب مرا قصه کرد»نوشته سید مهرداد ضیایی به کارگردانی عباس غفاری روخوانی می شود.

نمایشنامه « مجلس شهادت خوانی شیرآهن کوه مردی که آسمان بر او نماز برد» به نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی نیز روزهای دوشنبه دوازدهم و سه شنبه سیزدهم آبان ساعت 18 اجرا می شود.

براساس این گزارش این جلسات نمایشنامه در تاریخ و ساعت یاد شده با قیمت 10 هزار تومان در تالار اصلی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت گیشه تئاتر و یا به صورت حضوری به گیشه مجموعه تئاتر شهر مراجعه کنند.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنید.




نظرات کاربران