در حال بارگذاری ...
جمعه 28 آذر ماه صورت گرفت

تمجید مدیرکل هنرهای نمایشی از نمایش « مرگ فروشنده»

مدیر کل هنرهای نمایشی بعد از تماشای نمایش «مرگ فروشنده» در تالار اصلی از تلاش کارگردان و بازیگران برای به صحنه بردن یک اثر نمایشی با کیفیت و مخاطب پسند قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، حسین طاهری با بیان اینکه نمایشنامه « مرگ فروشنده» آرتور میلر یکی از آثار نمایشی ارزشمند ادبیات نمایشی است، گفت: قبل از بیان هر نکته ای بسیار خوشحالم که نادر برهانی مرند سلامتی خود را باز یافته و همچون گذشته با قدرت در صحنه تئاتر حضور پیدا کرده است، او یکی از هنرمندان صاحب سبک و پرتلاش عرصه نمایش است که تاکنون آثار قابل توجهی را روی صحنه برده و خوشبختانه بسیاری از این آثار نیز با استقبال مردم روبه رو شده است.

وی ادامه داد: گرچه نمایش « مرگ فروشنده» بار اول سال 86 به کارگردانی نادر برهانی مرند و بازی تعدادی دیگر از بازیگران صاحب نام عرصه تئاتر در تالار قشقایی روی صحنه رفت اما من به انتخاب کارگردان نمایش تبریک می گویم که چنین متن ارزشمندی را دوباره انتخاب کرد و آن را با حضور بازیگران خوب تئاتر در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه برده است.

مدیرکل هنرهای نمایشی افزود:جدای از انتخاب ارزشمند نمایشنامه، کارگردانی خوب، اجرای خوب، ریتم مناسب و بازی خوب بازیگران از امتیازات دیگر این اثر نمایشی بود که در تالار اصلی تئاتر شهر مشاهده کردم و امیدوارم از این پس نیز شاهد کارهای ارزشمند دیگری از نادربرهانی مرند در صحنه تئاتر باشم .

نمایش « مرگ فروشنده» نوشته آرتور میلر به کارگردانی نادر برهانی و بازی حمیدرضا آذرنگ، نسیم ادبی، رحیم نوروزی، داریوش موفق، مجتبی پیرزاده، آسیه ضیایی، محمودرضا رحیمی، حمیدرضا نعیمی، فاطمه عباسی، بهرام افشاری، هادی عامل هر روز غیر از شنبه ها ساعت 19:30 در تالار اصلی تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است.




نظرات کاربران