در حال بارگذاری ...
در میان استقبال تماشاگران

اجرای نمایش « مرگ فروشنده » در تالار اصلی به پایان رسید

نمایش « مرگ فروشنده» جمعه 26 دی ماه در میان استقبال قابل توجه تماشاگران به اجرای خود در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر پایان داد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نادر برهانی کارگردان این اثر نمایشی بعد از پایان آخرین اجرای نمایش خطاب به تماشاگران گفت: به سهم خودم از همه کسانی که در این مدت برای اجرای نمایش « مرگ فروشنده » در تالار اصلی تئاتر شهر تلاش کردند صمیمانه قدر دانی می کنم.

وی ادامه داد: قصه به اجرا رفتن این نمایش قصه پرماجرایی بود که بعدها این قصه را شما می خوانید اما یک مطلبی در دلم مانده که دوست دارم در آخرین اجرای عمومی نمایش در محضر شما تماشاگران و هنرمندانی که امشب کنار ما هستید، عنوان کنم. اینکه در این قصه اگر غیرت، همیت و شرافت تک تک اعضای گروه اجرایی نبود، این اثر نمایشی در تالار اصلی به صحنه نمی رفت و من در همین جا خاشعانه در مقابل همه بازیگران و عوامل اجرایی نمایش تعظیم عرض می کنم و امیدوارم فرصتی داشته باشم تا محبت های این عزیزان را جبران کنم.

کارگردان نمایش «مرگ فروشنده» تصریح کرد: من مدیون گروه اجرایی نمایش هستم چرا که در دوران نقاهت بعد از عمل جراحی قلبم که ممکن بود افسردگی بر من چیره شود آنها شیرین ترین لحظه ها را برای من خلق کردند که بازهم جا دارد از این عزیزان صمیمانه قدردانی کنم.

بر اساس این گزارش بعد از صحبتهای برهانی مرند، هدایت هاشمی یکی از بازیگران اجرای سال 85 «مرگ فروشنده» که به کارگردانی نادر برهانی مرند در تالار قشقایی به صحنه رفته بود هدایایی را به نمایندگی از گروه به بازیگران اهدا کرد. ضمن اینکه از طرف مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر شاخه گلی به هریک از عوامل اجرایی گروه نمایش تقدیم شد.

محمد امیر یاراحمدی، شیرین یزدان بخش،مهدی دهقان نیری، علی اصغر دشتی، همایون غنی زاده، جواد عزتی، ساناز بیان، سودابه خسروی، سودابه خسروی ، مه لقا باقری هنرمندانی بودند که در اجرای پایانی نمایش « مرگ فروشنده» حضور داشتند.

نمایش « مرگ فروشنده» در اولین روز از برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز در تالار اصلی میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنید.




نظرات کاربران