در حال بارگذاری ...
بزرگداشت چهلمین روز درگذشت انوشیروان ارجمند در جشنواره تئاتر فجر

سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی با خانواده بازیگر فقید تئاتر دیدار کرد

سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی و دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان جمعه سوم بهمن ماه با حضور در موسسه فرهنگی هنری فدک یاد و خاطره بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون را گرامی داشتند.
به گزارش روابط عمومی سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، اردشیر صالح پور در این دیدار که با حضور خانواده زنده یاد انوشیروان ارجمند و تعدادی از هنرمندان در موسسه فرهنگی هنری فدک برگزار شد ضمن شرکت در مراسم یادبود چهلمین روز درگذشت این بازیگر پیشکسوت کشورمان، یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.
وی در این دیدار ضمن ابراز همدردی و ابلاغ پیام معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده این هنرمند بر لزوم توجه دادن هنرمندان جوان به ویژه در عرصه بازیگری به ارزشهای معنوی و هنری زنده یاد ارجمند در حوزه تئاتر تاکید کرد و گفت: ارزشهای این بازیگر و نظم و انضباطی که او در کار خود داشت همواره باید مورد توجه دقیق هنرمندان عرصه تئاتر به ویژه جوانان و علاقه مندان بازیگری قرار گیرد.
محمد دشت گلی، حجت علیخانی، جلیل فرجاد، داریوش ارجمند ، خانواده زنده یاد انوشیروان ارجمند و تعدادی دیگر از هنرمندان از جمله افرادی بودند که در این مراسم حضور پیدا کردند.




نظرات کاربران