در حال بارگذاری ...
سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

تماشاگران ویژه روز سوم جشنواره تئاتر فجر

در سومین روز برگزاری سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، هنرمندان سرشناس، مهمانان ویژه سالن‌های نمایشی بودند.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، جمعه سوم بهمن، 17 اثر نمایشی در بخش‌های مختلف، میزبان علاقه‌مندان به تئاتر شدند.

سومین روز جشنواره تئاتر فجر، شاهد اجرای 10 نمایش صحنه‌ای، شش اثر خیابانی و یک نمایش رادیویی بود.

تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر، میزبان اجرای دوم نمایش «کودک وحشی» به نویسندگی برونو کستن و کارگردانی مری پرووانس از فرانسه بود که با حضور برخی کارکنان سفارت فرانسه و هنرمندان ایرانی روی صحنه رفت.

در تالار چهارسو، نمایش «تقدیربازان» به نویسندگی هاله مشتاقی‌نیا و کارگردانی سیما تیرانداز، اجرا شد. مهدی هاشمی و گلاب آدینه از مهمانان وب‍‍ژه این اثر نمایشی بودند.

تماشاخانه ایرانشهر در سومین روز جشنواره سی‌و‌سوم تئاتر فجر، میزبان دو اثر بود. نمایش «چهار نمایش منتشر نشده از مهران صوفی» به نویسندگی و کارگردانی میلاد محمدی در سالن استاد ناظر‌زاده کرمانی و نمایش «کمپلکس اودیسه» به نویسندگی و کارگردانی فلیکس میتاس اُت از آلمان در تالار استاد سمندریان به اجرا در‌آمدند.

عصرگاه روز جمعه، چهار نمایش خیابانی «ناکو» به نویسندگی و کارگردانی مجید مظفری ،«درخت جان» به نویسندگی و کارگردانی محمود فرضی نژاد، «نوا» به نویسندگی سامان خلیلیان و کارگردانی محسن اردشیر و «آقای سیگار» به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر خطیب‌زاده نیز در محوطه مجموعه تئاتر شهر به اجرا در ‌آمدند.

همچنین دو نمایش خیابانی «قصه نقش» به نویسندگی و کارگردانی سعید کاظمیان و «پرس سیور» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی مرادی در باغ هنر (خانه هنرمندان ایران) اجرا شدند.

نمایش رادیویی «آن روزها همه می‌خندند»به نویسندگی محمد چهره‌نگار و کارگردانی مهدی مقدم و تهیه کنندگی حمید‌رضا پورعلی محمد نیز در تماشاخانه سه نقطه تالار استاد رکن‌الدین‌خسروی برای علاقه‌مندان به این شیوه نمایشی اجرا شد.

رایزن فرهنگی فرانسه ،گلاب آدینه ، مهدی هاشمی، قطب‌الدین صادقی، احمد محیط طباطبایی، میلاد اکبر‌نژاد، محمدرضا خاکی، فروغ قجابگلو، شیرین بینا،مهدی حامد سقایان، تعدادی از مهمانان ویژه سومین روز از سی‌و‌سومین جشنواره تئاتر فجر بودند.

براساس این گزارش، در سومین روز سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، هزاران نفر از هنرمندان و علاقه‌مندان تئاتر به تماشای نمایش‌های صحنه‌ای، خیابانی و رادیویی نشستند.

سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری اردشیر صالح‌پور، تا 12 بهمن ماه ادامه می‌یابد




نظرات کاربران