در حال بارگذاری ...
سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در روز چهارم

دیدار رییس خانه تئاتر فرانکفورت با معاون هنری وزیر ارشاد

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارمین روز از برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، بار دیگر به تماشای آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف نشست.

به گزارش روابط عمومی سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اجراهای چهارمین روز این جشنواره با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن‌های باران، ایرانشهر و مجموعه تئاتر شهر همراه شد.

تالار تازه تاسیس باران در این روز به اجرای نمایش «قلعه انسانات»، کار علی شمس اختصاص داشت که در اجرای اول میزبان علی مرادخانی، معاون هنری وزیر، مجید سرسنگی، مدیرعامل خانه هنرمندان و تماشاخانه ایرانشهر و جمع بسیاری از هنرمندان و مهمانان خارجی جشنواره شد.

در حاشیه این بازدید، گردن واین، رییس خانه تئاتر فرانکفورت و رئیس سالن تئاتر هاوس با علی مرادخانی دیدار کرد و ضمن تبریک برگزاری جشنواره تئاتر فجر، روند برگزاری این رویداد را ستود. وی ابراز تمایل کرد در جلسه‌ای با معاون هنری وزیر ارشاد، زمینه‌های ارتباط تئاتر ایران و آلمان و تبادل اجراهای دو کشور را بررسی کنند.

علی مرادخانی همچنین در این روز با حضور در تماشاخانه ایرانشهر، به تماشای نمایش «کامنت» به کارگردانی یوسف باپیری نشست و از اجرای نمایش «من...» نوشته و کار فرهاد تجویدی نیز بازدید کرد.

در ادامه، معاون هنری وزیر ارشاد با حضور در مجموعه تئاتر شهر، ضمن بازدید از روند بازسازی تالارهای سایه و قشقایی این مجموعه، از نمایش «وقتی کنار پنجره می‌ایستیم» به کارگردانی یعقوب صدیق جمالی از تبریز که در تالار چهارسو روی صحنه رفته بود، دیدن کرد.

لوریس چکناوریان، احمد محیط طباطبایی، محمد متکلم، رازمیک اوحانیان، اتابک نادری، رضا ثروتی، پانته‌آ پناهی‌ها، هوشنگ قوانلو، محسن سلیمانی، حمید مظفری، فریندخت زاهدی، سیروس همتی، رضا سرور، سمانه زندی‌نژاد، علی موذنی از جمله هنرمندانی بودند که در چهارمین روز از برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، از نمایش‌های روی صحنه دیدن کردند.

برگزاری سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری اردشیر صالح‌پور تا 12 بهمن‌ ادامه خواهد داشت.




نظرات کاربران