در حال بارگذاری ...
با کارکنان مجموعه تئاتر شهر در جشنواره سی و سوم تئاتر فجر - 1

پورمحمدی: رضایت مخاطبان ارزشمند ترین دستمزد ماست

سرپرست واحد کارپردازی مجموعه تئاتر شهر برگزاری سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را بهانه ای برای پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، کمال پورمحمدی با بیان این مطلب در حاشیه برگزاری سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تئاتر شهر افزود: شادمانی ما از برگزاری جشنواره تئاتر شهر به علت مصادف شدن این ایام با سالگرد پیروزی انقلاب است در واقع این جشنواره در اصل جشنی برای پاسداشت این ایام شکوهمند است.

وی ادامه داد: حدود 13 سال است که در مجموعه تئاتر شهر به عنوان مسئول کارپردازی تئاتر شهر در خدمت مدیران متعددی بوده ام که همواره تلاش کردم این همکاری همراه با رضایت مندی دوسویه ای باشد که این موضوع نکته بسیار حائزاهمیتی است. البته که به اعتقاد من هریک از مدیران مجموعه همواره علاقه مند به کشور و تئاتر بوده اند و من نیز در حد توان خود با آنها همکاری داشته ام.

پور محمدی پیرامون برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر تصریح کرد: به طور حتم جشنواره تئاتر فجر در ورای ارزش های هنری فراوانی که دارد باعث ارتباط فرهنگی کشورمان با هنرمندان کشورهای دیگر می شود ، این ارتباط باعث یادگیری دوطرفه تئاتری می شود زیرا این کشورها با هنرو تکنیک های خاصی که با خود می آورند شرایط استفاده از تفکرشان را در تئاتر ما فراهم می کنند.

سرپرست واحد کارپردازی ممجموعه تئاتر شهر در بخش پایانی صحبتهای خود گفت: ما به عنوان کارمندان تئاتر شهر تلاش داشته ایم تا با کمک مسئولان همواره از مردم و گروه های تئاتری حمایت و پذیرایی صورت پذیرد و قطعا رضایت مندی مخاطب ارز شمندترین دستمزدی است که می توانیم دریافت کنیم.




نظرات کاربران