در حال بارگذاری ...
با کارکنان مجموعه تئاتر شهر در جشنواره سی و سوم تئاتر فجر- 3

داوود کلاهی : تئاتر شهر خانه من است

مسوول امور عمومی مجموعه تئاتر شهر گفت: آنچه برای کارکنان مجموعه تئاتر شهر دارای اهمیت است خدمت رسانی بیشتر، ایجاد امنیت و آرامش برای هنرمندان و تماشاگران در ایام جشنواره های تئاتر فجر و روزهای عادی است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، داود کلاهی با بیان این مطلب افزود: برگزاری جشنواره های تئاتری به ویژهع جشنواره تئاتر فجر برای مجموعه تئاتر شهر مایه خیر و برکت است. این جشنواره باعث می شود که ابعاد خبری مجموعه تئاتر شهر گسترش یافته و مردم بیش از گذشته با این مجموعه آشنا شوند.

وی ادامه داد: یکی دیگر برکات برگزاری جشنواره فجر حضور مسئولان، هنرمندان و مردم برای تماشای نمایش های جشنواره است که علاوه بر افزایش تلاش و جنب و جوش، باعث تردد مردم به اماکن فرهنگی و استفاده از این اماکن فرهنگی برای گذراندن زمان های فراغتشان است.

کلاهی دربخش پایانی صحبتهای خود تصریح کرد: تمام تلاشمان را کرده ایم که هیچ شخصی از مجموعه تئاتر شهر و خدماتش ناراضی نباشد. البته باید به این نکته نیز اشاره کنم که در طول ایام جشنواره تئاتر فجر با حضور در مجموعه تئاتر شهرگویی در خانه خودم هستم و به معنا و مفهوم واقعی کلمه احساس امنیت و آرامش می کنم.




نظرات کاربران