در حال بارگذاری ...
با کارکنان مجموعه تئاتر شهر در جشنواره سی و سوم تئاتر فجر-4

امیر مفتخر: میزبانی شایسته از تماشاگران وظیفه ماست

مدیر واحد تالارهای مجموعه تئاتر شهر معتقد است کارکنان یک مجموعه فرهنگی مانند تئاتر شهر باید نهایت تلاش خود را انجام دهند تا تماشاگر برای حضور در این مجموعه چه در ایام جشنواره و چه در روزهای عادی اشتیاق داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، امیر مفتخر دریایی نژاد با بیان این مطلب افزود: برگزاری جشنواره تئاتر فجر به این علت که شعاع زیاد تماشاگرانش جشنواره محبوبی است و مجموعه تئاترشهر می تواند در این بین مانند پلی باشد که مخاطبان جدید را از طریق رویداد مهمی مانند جشنواره تئاتر فجر به تئاتر دعوت کند.

وی ادامه داد:برای اینکه مردم به تعداد بیشتر جذب شوند، لازم است تا آثاری بر روی صحنه برود که باب میل مخاطبان باشد و بتواند سلایق آنها را پوشش دهد. این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که کیفیت تالارهای نمایشی و برخورد مناسب همکاران با مخاطبان در این جذب شدن تاثیر بسزایی خواهد داشت که من و همکارانم در طول برگزاری جشنواره تئاتر فجر تلاش خود را کرده ایم که در حد و توان خود میزبان شایسته ای برای آنها باشیم.

مفتخر در پایان گفت: برای نخستین بار که برای انجام شغل خود به مجموعه تئاتر شهر آمدم، جشنواره تئاتر فجر بود و این نقطه شروع خاطرات خوب من از این مجموعه است پس باید بگویم « نقطه شروع کار من، فجر در تئاتر شهر».




نظرات کاربران