در حال بارگذاری ...
با کارکنان مجموعه تئاتر شهر در جشنواره سی و سوم تئاتر فجر- 5

غنائمی و روایت حضور کارگردان آلمانی در تئاتر شهر

مسوول واحد آکسسوار مجموعه تئاترشهر برگزاری جشنواره فجر را انگیزه ای برای ایجاد شور و هیجان در همکاران مجموعه، گروه های نمایشی و مردم توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، رضا غنائمی با بیان این مطلب افزود: جشنواره تئاتر فجر یک ویترین بزرگ از گروه های نمایشی است که هدف آن آشنایی مردم با گروه ها و برعکس است. البته برگزاری این جشنواره تاثیرات بسیاری چون ایجاد شور و شوق در هنرمندان، مردم و حتی همکاران مجموعه تئاتر شهر را در بر دارد و برای همکاران این موضوع جا افتاده است که باید شبانه روزی برای جشنواره آماده باشند.

وی ادامه داد: هنرمندان تئاتر شهر را دوست دارند و از دیرباز با اجرای نمایش های اصلی جشنواره در این مجموعه، به نوعی پایگاه اصلی گروه های تئاتری و جشنواره بین المللی تئاتر فجر بوده است. به یاد دارم یک کارگردان آلمانی همواره به این موضوع اشاره می کرد که هر گاه به ایران می آید ابتدا به ملاقات تئاتر شهر می آید و سپس به سایر کارهای خود می پردازد.

غنائمی در پایان گفت: من تئاتر شهر را بعد از خدواند متعال ولی نعمت خود می دانم که علاوه بر ایجاد یک حس خوب در وجود من، باعث شده است بتوانم از طریق این مجموعه امرار معاش کنم.




نظرات کاربران