در حال بارگذاری ...
با کارکنان مجموعه تئاتر شهر در جشنواره سی و سوم تئاتر فجر- 6

شاه علیزادگان: تمامی فعالیتهای کارکنان در تئاتر فجر خاطراتی ماندگار هستند

معاون فنی مجموعه تئاتر شهر معتقد است آنچه در ایام برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای ما مهم است دوستی و همدلی میان هنرمندان شرکت کننده و کارکنان است که بعد از جشنواره تبدیل به خاطراتی ماندگار می شوند.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، بابک شاه علیزادگان با بیان این مطلب افزود: در زمان برگزاری جشنواره، تمام مدت در خدمت جشنواره و گروه های نمایشی حاضر در آن بودیم و این خدمات در کنار همدلی و دلگرمی دوستان است که به ثمر می نشیند و تمامی این اینها خاطراتی شیرین و ماندگار است.
وی ادامه داد: اتفاق بسیار مهم همدلی و دلگرمی دوستان است که سختی ها را برای ما هموار می کندو از سوی دیگر حمایت دبیران جشنواره از بخش های فنی است که با اعتماد کامل تمامی امورات فنی را به دست ما می سپارند و خب به هر ترتیب تا بدین جا پاسخی مناسب به این اعتماد ها داده شده است.
مدیر فنی جشنواره سی و سوم فجر در خصوص ازدحام تماشاگران در مجموعه تئاتر شهر گفت: این ازدحام دو دلیل مهم و عمده دارد، نخست حضور آثار باکیفیت و دیگری خدماتی که مجموعه تئاتر شهر به مخاطبان خود ارائه می دهد، این دو دلیل باعث ایجاد یک اعتماد متقابل میان تماشاگران و مجموعه تئاتر شهر شده است.
وی در پایان گفت: تئاتر شهر یک بنای تاریخی و سمبل تئاتر ایران است که به عنوان یک نماد شهرشناسی و معماری کشور همواره مطرح است.

.




نظرات کاربران