در حال بارگذاری ...
با کارکنان مجموعه تئاتر شهر در جشنواره سی و سوم تئاتر فجر- 8

معاون پشتیبانی : مجموعه تئاتر شهر همیشه بیدار است

معاون پشتیبانی مجموعه تئاترشهر گفت: در این دوره از جشنواره همه همکاران واحدها تمام تلاش خود را انجام دادند تا بهترین و شایسته ترین خدمات به هنرمندان و تماشاگران جشنواره تئاتر فجر ارائه شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، مهدی افشین نژاد با بیان این مطلب افزود: به عقیده من تئاتر شهر همیشه درگیر و دار جشنواره است و برگزاری جشنواره تئاتر فجر به نوعی جشنواره در جشنواره تلقی می شود که اتفاقا بسیار تاثیرگذار هم هست البته این موضوع ناشی از ذات جشنواره تئاتر فجر است که بزرگترین اتفاق تئاتری کشور است.

وی ادامه داد: در طول انجام جشنواره نگاه ویژه تری از سوی تماشاگران نسبت به مجموعه تئاتر فجر وجود دارد، مخاطبان مجموعه تئاتر شهر در طول جشنواره افزایش پیدا می کند و به نوعی به تماشاگران ثابت تئاتر شهر افزوده شده است.

افشین نژاد در خصوص رویکردهای مناسب در جذب تماشاگران گفت: بحث تبلیغات بسیار مهم است، بسیاری از نمایش ها شاید به یک هفته زمان نیاز دارند تا مخاطب با آنها آشنا شود و تماشاگر آن شود، اما باید اتفاقی بیفتد که جشنواره تئاتر فجر از همان روزهای نخست پذیرای تماشاگران باشد و با آن آشنا باشند.

وی در پایان گفت: مجموعه تئاتر شهر همیشه بیدار است و امیدوارم این بیداری ادامه داشته باشد.




نظرات کاربران