در حال بارگذاری ...

از تئاتر های شهر چه خبر / تالارهای تهران در نخستین ماه تابستان میزبان 15 نمایش است

مجموعه تئاتر شهر و تالارهای نمایشی پایتخت در تیر ماه پذیرای 15 اثر نمایشی است که در مهمترین آن ها نمایش "هفت‌خوان رستم" به کارگردانی "پری صابری" در تالار وحدت و "مرغ مینا" به کارگردانی "تاجبخش فنائیان" در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود

به گزارش سایت خبری تئاتر شهر به نقل از ایرنا پنج تالار نمایشی تئاتر شهر از امروز پذیرای نمایش های "خانه" به کارگردانی "کیومرث مرادی" در تالار قشقایی، "عروسی در سایه" به کارگردانی "علی عابدی" در تالار سایه، "اهل قبور" به کارگردانی "حسین کیانی" در تالار چهار سو، "همه چیز در باره آقای ف" به کارگردانی "آرش عباسی" در کارگاه نمایش و "مرغ مینا" به کارگردانی "تاجبخش فنائیان" در تالار اصلی به صحنه می رود.
همچنین در خانه نمایش اداره برنامه های تئاتر نمایش "قصیده شب نمناک" نوشته و کار "علی ثقفی" در تالار "سنگلج" نمایش "تو چارسو خبری نیست" به نویسندگی و کارگردانی "حسن باستانی" به صحنه می رود.
این روزها تالار مولوی به ‌طور همزمان میزبان سه‌ نمایش "آسمان روزهای برفی" کار "محمد عاقبتی" است و در همین تالار نمایش "ترمینال" نوشته و کار "سیامک احصایی" اجرا می‌شود. اما تالار کوچک مولوی این روزها میزبان نمایش "مبارزه دو قهرمان در راستای هدفی متعالی در یک کمیسیون اجتناب‌ناپذیر" نوشته "آرش میرطالبی" و به کارگردانی "بهنام نعیمی" است.
تماشاخانه ایرانشهر هم در اولین برنامه خود میزبان نمایش "تمام صبح‌های زمین" نوشته "ایوب آقاخانی" و به کارگردانی "حسین مسافر‌آستانه" است.
در تالار هنر هم نمایش "خرم‌شیر" نوشته "جواد ذوالفقاری" و به کارگردانی "مجتبی خمسه‌ای" است که از اواسط هفته جاری به صحنه می رود.
همچنین فرهنگسرای نیاوران این روزها پذیرای نمایش "باران" به کارگردانی "امیر دژاکام" است.
همچنین تالار شماره دو ایرانشهر این روزها پذیرای نمایش "سگ سکوت" به کارگردانی"آروند دشت آرای" است.





نظرات کاربران