در حال بارگذاری ...

تیاتر های شهر / نمایش "داستان عامه پسند" در تالار مهر حوزه هنری به صحنه می رود

" آرش عباسی" که طی روزهای گذشته با نمایش :همه چیز درباره آقای ف" در کارگاه نمایش تئاترشهر حضور داشت، از اجرای نمایش "داستان عامه پسند" در تالار مهر حوزه هنری خبر داد.

"آرش عباسی" نویسنده و کارگردان "داستان عامه پسند" با اعلام این خبر به سایت خبری مجموعه تئاتر شهر گفت: نمایشنامه "داستان عامه پسند" را سال 1381 نوشتم و در سال 1386 نیز به همراه نمایشنامه " زیرزمین " توسط انتشارات "دستان" به چاپ رسید.

وی در ادامه افزود: سال گذشته با پیشنهاد دبیرخانه نخستین جشنواره "عدالت و امید" برای حضور در این جشنواره، این اثر نمایشی ب رویکرد "عدالت و امید" نوشته ام را ارایه کردم.

"عباسی " خاطرنشان کرد: پس از اجرای نمایش "داستان عامه پسند" در نخستین جشنواره "عدالت و امید" مقرر شد تا در تالا رمهر حوزه هنری نیز اجرای عمومی داشته باشیم، بنابراین از  28 تیر تا نیمه مردادماه هر روز ساعت 30/18 اجرا خواهیم داشت.

در این نمایش "محمد عسگری" ، "مهران نائل" و "رؤیا دعوتی" ایفای نقش می کنند. همچنین "محمد عسگری" طراح صحنه و لباس، "گیتا بهادری" دستیار کارگردان، "ایزد مهرآفرین" مدیر اجرا، "بهنام شرقی" مدیر صحنه و "مینو میرشاه ولد" طراح پوستر و بروشور نمایش هستند.

داستان نمایش درباره پدری است که پس از گذشت سه سال از فرار دخترش، با او مواجه میشود و اتفاقاتی در این بین رخ می دهد.

"عباسی" درخصوص سایر فعالیتهای هنری خود به اجرای نمایش "همه چیز درباره آقای ف" در فرهنگسرای هنر اشاره کرد و گفت: بنا به دعوت مسئولین فرهنگسرای هنر قرار است این نمایش از 1 مردادماه به مدت 6 روز در این فرهنگسرا اجرا شود.  

نمایش "داستان عامه پسند" همه روزه به جز شنبه ها ساعت 30/18 در تالار مهر حوزه هنری اجرا می شود.




نظرات کاربران (10)