در حال بارگذاری ...
قدردانی کارگردان نمایش « ترن » از معاون هنری وزیر ارشاد

هرگز به اندازه امشب مشعوف نبودم - قدردانی از تماشاگرانی که تئاتر را انتخاب کردند

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی و رئیس سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر از گروه اجرایی نمایش «ترن» تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی و علی اصغر جعفری  رئیس سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سه شنبه شب 24 اسفند ماه با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر از گروه اجرایی نمایش «ترن» قدر دانی کردند.

حمیدرضا آذرنگ نویسنده و کارگردان نمایش «ترن» بعد از پایان اجرای این اثر نمایشی بیان کرد: طی روزهای گذشته تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر مملو از جمعیت مشتاقی است که برای دیدن این اثر نمایشی به تئاتر شهر مراجعه کرده اند. اما من هرگز به اندازه امشب مشعوف نیستم چرا که شما مخاطبان عزیز دیدن تئاتر را برای این شب ویژه ( اشاره به چهار شنبه سوری) انتخاب کردید.

وی ادامه داد: من امشب به شدت خوشحال ترم که آقای مرادخانی هم امشب را برای دیدن نمایش ما در نظر گرفت. به هر صورت هم از ایشان و هم از  آقای علی اصغر جعفری رییس سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم قدردانی می کنم که در واپسین روزهای اجرای این اثر نمایشی، به تالار اصلی آمده و ما را خوشحال کردند.

بر اساس این گزارش در پایان صحبت های آذرنگ از سوی رئیس سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شاخه گل هایی به تک تک اعضای گروه اهدا شد.

نمایش «ترن» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ تا روز جمعه 27 اسفند ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

 

 

 




نظرات کاربران