در حال بارگذاری ...
شهربانو امانی عضو جدید شورای اسلامی شهر تهران:

مشورت با هنرمندان گام نخست در اعتلای تئاتر است

نمایش «اتاق» به کارگردانی فاطمه علی حسینی سه شنبه شب هفدهم خرداد ماه با حضور مشاورئیس سازمان محیط زیست در امور زنان و خانواده و عضو جدید شورای اسلامی شهر تهران اجرای خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، شهربانو امانی مشاور رییس سازمان محیط زیست در امور زنان و خانواده سه شنبه شب هفدهم خرداد ماه با حضور در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر، نمایش « اتاق» به کارگردانی فاطمه علی حسینی را افتتاح کرد.
وی در انتهای نمایش با تقدیر از عوامل اجرایی اثر خطاب به تماشاگران گفت: بسیار ممنونم این شب زیبا را برای من خلق کردید ، من امشب را برای خود فرصت و غنیمت می شمرم زیرا کنار کسانی هستم که ی از هنر تئاتر حمایت می کنند و پشت ِ این هنر ایستاده اند.
امانی در ادامه ضمن تشریح شرایط فرهنگی کشور طی سال های اخیر بیان کرد: امروز خوشبخت ام  که قبل از شروع کار رسمی ما فرصتی ایجاد شد که به تئاتر شهر و تالار قشقایی بیایم و بسیار از این گروه نمایشی ممنونم ، که چنین شب ِ بیادماندنی را برای من ساخته اید و امیدوارم بیشتر به دیدن آثار تئاتر بیایم .
عضو جدید شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تقدیر از ملت ایران برای حضور پرشکوه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: من بر این باورم اگر بتوانیم تئاتر را همگانی کرده و این هنر ارزشمند را از سنین کودکی در بین خانواده ها گسترش دهیم بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی حل می شود.
امانی گفت:  شما اطمینان داشته باشید که بنده و اعضای منتخب شورای اسلامی شهر تهران از جمله جناب مسجدجامعی به عنوان شخصیتی فرهنگی   که سابق بر این به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کرد در کنار شما مردم و هنرمندان عزیز خواهیم بود. امیدواریم به یاری خداوند بسترهایی را با کمک، همراهی و مشاوره شما فراهم نماییم تا بتوانیم در اعتلای تئاتر قدم برداریم. به اعتقاد من حضور در یک محیط فرهنگی و  تماشای یک اجرای نمایشی زنده و روحی که شما بازیگران در تماشاگران می دمید بسیار موثر است . این کار به ما می آموزد تا رفتار جمعی را تمرین کنیم . نسل بعدی ما هم یاد می گیرند که چگونه در کنار هم در یک محیط اجتماعی زندگی کنند.
وی در بخش پایانی صحبتهای خود بیان کرد:  امیدوارم نمایش زیبایتان زیبایی را بیش از پیش به دامنه مردم برگردانده و با نگاه انسانی خود لطافت و مهربانی را به جامعه عرضه کند. اساسا بدون هیچ تردید با این نگاه، جهانی عاری از خشونت و افراط گرایی خواهیم داشت .
نمایش «اتاق» نوشته هارولد پینتر، کارگردانی فاطمه علی حسینی و بازی مرتضی اسماعیل کاشی، رویا میرعلمی، رحیم نوروزی، الهه شه پرست و فرشید ترابی هر روز ساعت 21:15 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.
علاقه مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com  مراجعه کنند.




نظرات کاربران