در حال بارگذاری ...
از روز سه شنبه دهم مرداد

اجرای نمایش «ناتمام» در تالار سایه آغاز شد

اجرای نمایش «ناتمام» به کارگردانی کهبد تاراج از روز سه شنبه دهم مرداد ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «ناتمام» به نویسندگی محمد چرم شیر و کارگردانی کهبد تاراج از روز سه شنبه دهم مرداد ماه با حضور پرتعداد مخاطبان در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرد.

داستان این نمایش درباره 3 زن است که در جایی نامشخص درباره شخص نامعلومی شهادت می‌دهند. آنها شروع به درددل می‌کنند و مشکلات‌شان را در روند اجرای نمایش برای یکدیگر بازگو می‌کنند. متن این نمایش داستان مینی‌مال زنانه است که به بیان معضلات زن‌ها در جامعه می‌پردازد.

در این اثر نمایشی که هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18:45 در تالار سایه به صحنه می رود، الهام شعبانی، غزاله جزایری و ترانه کوهستانی به عنوان بازیگر حضور دارند این در حالی است که مهران خوش بین برنامه ریز و دستیار کارگردان، رضا بهرامی مشاور کارگردان، امیرحسین نوح نژاد مدیر صحنه ، رضا خضرایی طراح نور، علی اصغر فرخی مجری نور، علیرضا هدایتی صدابردار، ماریا حاجیها طراح گریم، لیلا سرنی مجری گریم، لیلا سرنی مجری گریم، کهبد تاراج طراح صحنه و لباس، احسان طهماسبی موسیقی، شایان کیانی طراح پوستر و بروشور، فهیمه حکمت اندیش عکاس و امیر قالیچی روابط عمومی و تبلیغات گروه اجرایی نمایش را تشکیل می دهند.

علاقه مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com  مراجعه کنند.




نظرات کاربران