در حال بارگذاری ...
یکشنبه 22 مرداد

رویا افشار در فقدان مادرش هم روی صحنه رفت

بازیگر نمایش «صبح یه روز لعنتی» علیرغم درگذشت مادرش با حضور در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به بازی خود در این اثر نمایشی ادامه داد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، رویا افشار بازیگر اصلی نمایش «صبح یه روز لعنتی» که این روزها به نویسندگی و کارگردانی حسن باستانی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته  علیرغم درگذشت مادرش در صبح روز یکشنبه 22 مرداد با حضور در تالار سایه و در اقدامی ارزشمند به بازی خود در این نمایش ادامه داد.

حسن باستانی نویسنده و کارگردان نمایش بعد از پایان اجرا خطاب به تماشاگران گفت: متاسفانه امروز شنیدیم که مادر خانم رویا افشار از دنیا رفته و این یکی از بدترین اتفاقاتی بود که امشب برای این بازیگر توانمند تئاتر کشورمان افتاده اما به خود افتخار می کنیم که ایشان به احترام شما تماشاگران در اولین روز درگذشت مادرشان به تئاتر شهر آمدند و روی صحنه حاضر شدند.

نمایش «صبح یه روز لعنتی» به نویسندگی و کارگردانی حسن باستانی و بازی رویا افشار، لیلا برخورداری، مارال فرجاد، حمیدرضا فلاحی، پژمان عبدی، احمد صمیمی هر روز ساعت 20:30 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

شایان ذکر است در پایان  اجرای این اثر نمایشی مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر با اهدای گل با این هنرمند شناخته شده تئاتر ایران ابراز همدردی کردند.

علاقه مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com  مراجعه کنند.




نظرات کاربران