در حال بارگذاری ...
پس از پایان جشنواره نمایش های آیینی و سنتی

برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام شد/ اجرای چهار نمایش جدید

پپس از پایان یافتن هجدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی نمایشی ،تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر میزبان تماشاگران با چهار نمایش جدید خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در تالار اصلی نمایش«اعتراف» نوشته برد میرمن و کارگردانی شهاب حسینی تا روز 24 شهریور ماه میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود. در این اثر نمایشی علی نصیریان، شهاب حسینی، صالح میرزا آقایی، نیما رئیسی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، شهرام ابراهیمی، میثاق زارع، غزاله نظر، ایلیا نصرالهی، پرند عین بیگی، تنی آواکیان، فاطمه عرب کرمانی، مهران هاشمی و فرنام حقیقت جو به عنوان بازیگر حضور دارند.
در تالار چهارسو نمایش جدیدی با عنوان «هفت عصر هفتم پائیز» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی و بازی رحیم نوروزی و لیلا بلوکات از روز چهارشنبه 22 شهریور ماه ساعت 19:45  به صحنه می رود.
«چه کسی سهراب را کشت» عنوان نمایش دیگری به نویسندگی و کارگردانی شهرام کرمی و بازی  بهرام شاه‌محمدلو، رویا افشار، فرید قبادی، سروش طاهری، حسین پورکریمی، آبان حسین‌ آبادی است که از روز سه شنبه 21 شهریورماه  ساعت 19 با مدت زمان 85 دقیقه و قیمت بلیت  25 هزار تومان در تالار قشقایی به صحنه خواهد رفت.
در تالار سایه نیز نمایش «شب شرقی» به نویسندگی و کارگردانی ناصح کامگاری از روز دوشنبه 20 شهریور به صحنه می رود. در این اثر نمایشی که ساعت 19:30 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان اجرا می شود، محمد پویا، ‌هدی والی، محمد خداوردی  به عنوان بازیگر حضور دارند.
نمایش محیطی «خرده ریز» نوشته ادوارد آلبی، کارگردانی سارا کریمیان و بازی مرتضی ضرابی، معصومه عزیز محمدی، بیتا معیریان، احسان بیات فر، علی جدیدی، رها مقدم، بنیامین بخشی زاده، سارا کریمیان اقبال، مژگان نظری  نیز یکی از آثار جدید مجموعه تئاتر شهر است که از روز یکشنبه 19 شهریور ماه ساعت 18 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان در کافه تریا تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.
برنامه جدید پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر نیز طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.
علاقه مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com  مراجعه کنند.




نظرات کاربران