در حال بارگذاری ...

" تور عروس " پنجشنبه و جمعه ها در دو نوبت اجرا می شود

نمایش " تور عروس " که با کارگردانی امیر امجد در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر درحال اجراست، تا پایان اجرای خود روزهای پنجشنبه و جمعه در دو نوبت اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش " تور عروس " " نوشته امیر امجد است که از 20 مهرماه در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر درحال اجراست.

این اثر نمایشی در روزهای پنجشنبه و جمعه، علاوه بر اجرای ساعت 19:15، ساعت 17 نیز اجرای مضاعف دارد.

برپایه این گزارش، در این نمایش بازیگرانی چون آناهیتا اقبال نژاد، مهسا مهجور، مانیا هاشمی، امیرکاوه آهنجان و سام کبودوند ایفای نقش دارند.

همچنین آزاده جعفری، نورا زرکندی، مرجان مرادی، آوا ریاحی، ندا قوسی و فرزانه فرشاد صحنه یاران این نمایش است.

از دیگر هنرمندانی که در این نمایش حضور دارند می توان به بهرنگ بقایی و سینا خشک بیجاری به عنوان آهنگسازان و نوازنده، رضا شاپورزاده طراح صحنه، آیلا شیخ طراح لباس، سارا اسکندری طراح گریم و سیامک قدکچیان عکاس، سیامک ادیب مدیر صحنه اشاره کرد.

گفتنی است نمایش " تور عروس " از 20 مهرماه، هر روز به غیر از روزهای شنبه، ساعت 19:15 به مدت 75 دقیقه و با قیمت بلیت هفت هزار تومان در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر اجرا می شود.

مخاطبان مجموعه تئاترشهر می توانند برای تهیه بلیت به آدرس اینترنتی www.gishehtheater.ir و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آثار نمایشی مجموعه تئاترشهر و اخبار تئاتری به آدرس اینترنتی www.teatreshahr.com مراجعه کنند.




نظرات کاربران