مصاحبه مدیر روابط عمومی تئاترشهر برگرفته از سایت ایران تئاتر
۴ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۸
در گفتوگوی اختصاصی با سایت ایران تئاتر وحید لک” فعالیتهای روابط عمومی مجموعه تئاترشهر را در دوره جدید تشریح کرد
مدیر روابط عمومی مجموعه تئاترشهر گفت: «نیاز امروز جامعه روابط عمومی، نگاه مسئولان آن به شیوهای تخصصگراست تا گام مؤثری در جهت خدماترسانی بهتر برداشته شود.»
"وحید لک" در گفتوگو با سایت ایران تئاتر درخصوص فعالیتهای گذشته و حال روابطعمومی مجموعه تئاترشهر، گفت: «روابط عمومی تئاترشهر با توجه به بررسیهای گذشته و حال، دستیابی به روابط عمومی بالنده را در دستور کار خود قرار داده است.»
وی گفت: «با توجه به این که این روابط عمومی در یک مجموعه هنری قرار دارد و البته با حضور مخاطبان خاص، زاویه دید متفاوتی را میطلبد و همین باعث شد تلاش برای ایجاد روابط عمومی بالنده را در دستور کار خود قرار دهیم که بخشی از این سرویسدهی مربوط به دستیابی به روابطعمومی الکترونیک است.»
وی خاطرنشان کرد: «تاکنون بخش زیادی از فعالیتهای روابطعمومی مجموعه تئاترشهر به صورت سنتی انجام میشده و در حال حاضر بخشی که مربوط به اسناد و مکتوبات درخصوص آرشیو، دستهبندی و بایگانی میشود، باید به روز شود.»
لک با بیان اینکه تا پیش از این افرادی که برای اطلاعات آرشیوی از جمله پوستر یا بروشور به مجموعه مراجعه میکردند باید زمان زیادی را برای دریافت این اطلاعات صرف میکردند، تصریح کرد:« تصمیم داریم در فرصتی مناسب اطلاعات را به صورت آنلاین و به روز در اختیار مراجعان و مخاطبان قرار دهیم.»
وی با تاکید بر مقوله احترام به مراجعهکنندگان و هنرمندان ادامه داد: «احترام و تکریم هنرمندان و اصحاب رسانه اولین مرحله از برنامهای بود که سعی کردم در دوره مسوولیتم در روابط عمومی به صورت جدی آن را دنبال کنم؛ البته این امر با مشورت مسئولان مجموعه تئاترشهر و رئیس مرکز هنرهای نمایشی محقق خواهد شد.»
لک درخصوص برقراری ارتباط با مخاطبان تئاتر، اطلاعرسانی و اهداف خود در این زمینه نیز اضافه کرد:« بحث تدوین جدول برنامهها و خدماترسانی به گروهها و تماشاگران که بخشی از مجموعه فعالیتهای روابطعمومی تئاترشهر است و بخش دیگر وجود فضای تبلیغاتی بیرون و اطراف تئاترشهر نه تنها یکدست نیست، بلکه یکنواخت است و من فکر میکنم باید به شکلی آرامسازی شود که بحث تبلیغات به صورت منسجم و یکدست در این مجموعه مطرح شود.»
وی افزود: «فضاسازی تبلیغاتی و خدماترسانهای باعث ایجاد فضای امن و آرام برای مجموعه تئاترشهر و جذب مخاطبان بیشتر خواهد شد که تصمیم داریم با انتشار فراخوانی به همراه یک مهندسی هنری، مخاطبان تئاتر را افزایش دهیم.»
لک سپس به امکانات رفاهی اطراف مجموعه تئاتر شهر و نقش آن در افزایش شمار مخاطبان اشاره کرد و توضیح داد: «با افزایش امکانات رفاهی و حمل و نقل در اطراف تئاترشهر از جمله وجود اتوبوسهای تندرو و تعبیه ایستگاه مترو، در آیندهای نزدیک رونق بیشتر تئاتر را شاهد خواهیم بود.»
وی در پایان درخصوص بحث نظرسنجی از افکار عمومی که از مجموعه فعالیتهای تئاترشهر است نیز گفت: «این فعالیت از جمله کارهایی است که باید به آرامی در آن به نتیجهگیری برسیم؛ چرا که حرفه روابط عمومی حرفهای خدماتی است و برای اینکه ثمره خوبی در پی داشته باشد، باید شناخته شود.»