در حال بارگذاری ...

"زندگی میان آتش" در تالار سایه

نمایش "زندگی میان آتش" به کارگردانی اصغر خلیلی، شنبه ساعت 15 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر، در حضور کانون منتقدین جهانی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، این نمایش 60 دقیقه ای با بازی هنرمندانی چون شیوا مکی نیان، اتابک نادری، میثم جهانگیری و علی قوچانی، داستان مدرسه ای را روایت می کند که قرار است، در شب نو سال میلادی جشنی در آن برگزار شود اما ...

از دیگر آثاری که در بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از سوی کانون منتقدین جهانی، مورد داوری و ارزیابی قرار می گیرد، می توان به نمایش های حضرت والا، کمی تاب بخوریم، زن_مرد، در بیشه، آنفولانزای خوکی، تریو، قصه سیبی که پرواز کرد، سه نخ آخر، مکلت، تفنگ های ننه کارا، دختران باغ های قالی، بچه آدم بدو، برولادمیر و استراگون چه گذشت، اتاق تاریک، کمدی استشمامات، درباره ماهان، آکواریوم هوا، آخرین نامه، فاوست، خیال بی خیال، بیچاره مکبث و یک دامان ماه و ستاره اشاره کرد.

گفتنی است نمایش های یاد شده از 23 تا 30 بهمن در تالارهای مجموعه تئاتر شهر و سایر تالارهای حاضر در بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر جشنواره فجر روی صحنه خواهد رفت.

علاقه مندان، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جدول و سایر برنامه های اجرایی بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، می توانند به پایگاه اطلاع رسانی مجموعه تئاتر شهر به نشانی www.theatershahr.com مراجعه فرمایند.




نظرات کاربران