در حال بارگذاری ...

"خطر مجسمه عبید جدی است " ؛ نمایشی برای ذهن تماشاگر

"خطر مجسمه عبید جدی است" عنوان اثر نمایشی نوشته عزت الله مهرآوران است که به تازگی در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، مریم کاظمی با بیان این مطلب افزود : این اثر یک نمایشنامه ایرانی است که در آن تلاش کردم با در نظر گرفتن سلایق نویسنده، ارزش های متن و عناصر داستان را برجسته کنم.

وی گفت: آنچه که در طراحی صحنه نمایش به آن توجه داشتم این بود که همه وسایل صحنه واقعی بوده اما آنچه که به ساخت و سازها مربوط می شود کاملا مفهومی بوده که امیدورایم در کلیت اجرا به این مفهوم دست پیدا کنیم.

کارگردان نمایش "خطر مجسمه عبید جدی است" در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: از زمان بازبینی این نمایش که برای اجرای عمومی اثر در کارگاه نمایش صورت گرفته تغییراتی را به لحاظ فیزیکی در ساختار اجرایی دادیم و به صورت کلی تمام تلاش خود را انجام دادم که تمامی عناصر صحنه به صورت کاملا استرلیزه انجام گیرد.

گفتنی است نمایش " خطر مجسمه عبید جدی است " نوشته عزت الله مهرآوران هرروز غیر از شنبه ها ساعت 18 به کارگردانی مریم کاظمی و بازی کوروش اسداللهی و مریم کاظمی در کارگاه نمایش به روی صحنه می رود.




نظرات کاربران