در حال بارگذاری ...
"خدافظی نکن" خدا حافظی می کند

سوکاریس مهمان جدید کارگاه نمایش

نمایش "سوکاریس" از اوایل خردادماه جایگزین نمایش "خداحافظی نکن" به کارگردانی مسعود طیبی در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، این اثر نمایش که پیش از این در بخش چشم انداز بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه رفته بود بعد از پایان گرفتن اجراهای نمایش خداحافظی نکن به کارگردانی مسعود طیبی در کارگاه نمایش اجرا می شود.

در این اثر نمایشی که با نوشته عباس عبدالله زاده و کارگردانی حمید رضا فلاحی به روی صحنه خواهد رفت ، ملیحه کیا دربند سری ، علیرضا ناصحی ، امیر کربلایی زاده ، ژاکلین آواره و حمید رضا فلاحی به عنوان بازیگر حضور دارند ضمن اینکه آروند دشت آرای به عنوان طراح صحنه ، الهام شعبانی به عنوان طراح لباس ، پژمان عبدی و محمد یوسفی به عنوان دستیار کارگردان و افسانه قلی زاده به عنوان طراح چهره پردازی در این اثر نمایشی حضور دارند.

گفتنی است هم اکنون در تالار اصلی نمایش " نصرت خانم مادرم و نوروز " به کارگردانی امیردژاکام ، " خانمچه و مهتابی " به کارگردانی کتایون حسین زاده در تالار سایه ، " بلوط های تلخ " به کارگردانی شهرام کرمی در تالار قشقایی ، " شن " به کارگردانی کتایون حسین زاده و " خداحافظی نکن "‌به کارگردانی مسعود طیبی به روی صحنه است.




نظرات کاربران